Fina bilder. Lilla bilen(o byggare) som alltid startar långa trådar. hehe. Som showbil tycker jag den är ok.. Ser att där inte är andra bromsar fortfarande. En av få saker som stör mig på flesta bilar med megarims. Att de kör med små, mesiga och ofta rostiga bromsar. Hoppades som sagt de skulle fixas efter Elmia.. Men som sagt bilderna är fina.
Förstår egentligen inte att folk klagat som fasen på den bilen. Inte alls vad jag brukar gilla men den blir bättre ju mer man kollar. Mycket jobb på den. Som sagt, bromsrna ser lite klena ut bakom fälgarna. Bra bilder!
förlåt men jag måste,, Fina bilder i övrigt men måste lägga in nått angående bilen. Jobbar som 3d grafiker/Designer på fulltid. Har ett litet skjukt öga för vissa detaljer.
Varför i hela fridens namn är inte passformen å radien på hjulhusen inte bättre? Spec främre skärmen Är ju mins 3 "krökar" på den.. Så svårt att få den rund å följsam?
Varför i hela fridens namn är inte passformen å radien på hjulhusen inte bättre? Spec främre skärmen Är ju mins 3 "krökar" på den.. Så svårt att få den rund å följsam?
Kan ju va så enkelt att det bara är ett måste för att det ska gå att svänga med den på ett vettigt sätt.
Kan ju va så enkelt att det bara är ett måste för att det ska gå att svänga med den på ett vettigt sätt.
Mjo det e klart. Men i detta fall tycker jag att det e fritt nog för att fått radien finare. Menmen finns säkert många skäl till att det ser ut som det gör.