Du ska väl anpassa så att du får ut mest effekt ur stegen!.. tycker jag iaf..
vill steget ha 1ohm skarru köra det!.. vill det ha 4ohm för att lev. pulver kör de..
ibland får man prova sej fram.. & det behöver inte vara på full volym man gör de..
har du inga basar att mixa med finns det accumatchs att köpa! dom går att köra både upp & ner i ohm.. lite dyra men!! ibland värd varenda öre
- dB Team: Naughty Bassheads, SM, EM Champion m.m
- Member of: Skitskraj MC - Motto: Live Fast ~ Die Young