Lite frågor om teorin/muntligt!

psycho-boy
2 augusti 2010 · 54 Inlägg

Tja jag har skrivning den 23 augusti och jag undrar hur ett muntligt prov går till?.. så om de är någon som gjort de lr vet lite om de kan ni väl berätta lite:)

Thunderbird88 A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
2 augusti 2010 · 3 929 Inlägg

Muntilgt prov? För körkort?
Har aldrig hört talas om det ...

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067
Ford Thunderbird "Procharged 306" (1988)
Dodge Viper GTS "Huggormen" (1998)
MilleN
3 augusti 2010 · 9 108 Inlägg

psycho-boy skrev:
Tja jag har skrivning den 23 augusti och jag undrar hur ett muntligt prov går till?.. så om de är någon som gjort de lr vet lite om de kan ni väl berätta lite:)

Det tar lång tid och det är inte alls lättare som många kanske tror, med tanke på att man inte får några alternativ att välja mellan måste man vara minst lika påläst som inför det skriftliga provet men sunt förnuft och logik gäller såklart där med wink Om man inte har grova språkproblem skulle jag nog inte rekommendera det.

Har man bara småproblem med att läsa och skriva bör man fundera på ljudstödet och förlängd tid, har man även svårt att koncentrera sig på det man hör kanske muntligt prov är ett alternativ.


Ska du ha muntligt eller varför undrar du? Du måste ansöka om det först hur som helst.

Jag har aldrig varit med på ett muntligt prov men dem på Trafikverket har förklarat lite.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang