Inför: Birstaträffen lördag 11 sep

Braweheart braweheartsfoto.se
12 september 2010 · 494 Inlägg
Roger M --- VOLVO 240 DL -83 "LILLABLÅ" --- www.braweheartsfoto.se
"You can take my life, but you can never take my freedom!!!"
DeeJay_R Märkestekniker
12 september 2010 · 289 Inlägg

RWHP skrev:
Ren idioti är väl de enda jag kan säga.. Folk verkar ju aldrig har sett en polisbil förut, makalöst vad jävla piss dåligt uppträdande av folk!

Efter lite tjat fick jag kompisen min att göra kvällens enda riktiga rök och ljud show med sin blå BMW 325 turbo. Sen var allt fokus på poliserna i princip, lätt inte värt 40 mil i bil. Sånt här som gör att bil-hobby folket får dåligt rykte, men oftast är det ju folk som inte ens har där att göra som förstör.

haha enda rökshow? dög inte roddens lr?

RWHP
12 september 2010 · 152 Inlägg

DeeJay_R skrev:

RWHP skrev:
Ren idioti är väl de enda jag kan säga.. Folk verkar ju aldrig har sett en polisbil förut, makalöst vad jävla piss dåligt uppträdande av folk!

Efter lite tjat fick jag kompisen min att göra kvällens enda riktiga rök och ljud show med sin blå BMW 325 turbo. Sen var allt fokus på poliserna i princip, lätt inte värt 40 mil i bil. Sånt här som gör att bil-hobby folket får dåligt rykte, men oftast är det ju folk som inte ens har där att göra som förstör.

haha enda rökshow? dög inte roddens lr?

Glömde bort rodden, dock inte lika skönt ljud i den wink

You can live in your car, but you can't race your house...
1045whp Supra builder
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
12 september 2010 · 5 753 Inlägg

Håller med, en överladdad bmw sexa med öppen wg (screampipe) är oslagbart smile

Senast redigerat av _Glenne_ (12 september 2010)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
squid
12 september 2010 · 12 Inlägg

Ja den brukar man höra titt som tätt här i stan tongue

Mvh // John
En VW Golf går aldrig sönder, den kan bara tillfälligt upphöra att fungera
Volvo XC70 "familje räsern" (2001)
DeeJay_R Märkestekniker
12 september 2010 · 289 Inlägg

Boxer,klart skönaste ljudet,synd inte svarta legacyn bjö på nå ringar,den lät skönt smile

gamlingen
12 september 2010 · 5 198 Inlägg

Har ni missat Eftersnack tråden....

DeeJay_R Märkestekniker
12 september 2010 · 289 Inlägg

gamlingen skrev:
Har ni missat Eftersnack tråden....

ha skrivit i den åxå smile men de ja citerade här ha inget med de i den andra tråden att göra smile

gamlingen
12 september 2010 · 5 198 Inlägg

visserligen men Inför.. har ju varit.. *l*

bombare
13 september 2010 · 282 Inlägg

Oceanmist skrev:
Åkte till Sundsvall en sväng och så blir man av med sina skärmblinkers när bilen står på parkeringen på Media Market.............. hur jävla fräckt är det inte att sno på en bilträff! Jävla idioter rent utsagt!

En kompis till mig blev av med sin vita högra fram-blinkers på en audi100. Känns inte som att dom bara lossnar helt av sig själv...

Oceanmist Emelie Hallberg
13 september 2010 · 829 Inlägg

bombare skrev:

Oceanmist skrev:
Åkte till Sundsvall en sväng och så blir man av med sina skärmblinkers när bilen står på parkeringen på Media Market.............. hur jävla fräckt är det inte att sno på en bilträff! Jävla idioter rent utsagt!

En kompis till mig blev av med sin vita högra fram-blinkers på en audi100. Känns inte som att dom bara lossnar helt av sig själv...

Nja inte direkt.... blev ju av me bägge ja "/ och knappast att bägge lossnade samtidigt. Jäkla synd att man inte kom på dem och fråga hur länge de tänkt låna dem?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang