Bil till event med Need for Speed?

vofloo
16 augusti 2010 · 739 Inlägg

löjligt varför just en Porsche Boxster? SIR_Pierre's bil är så jävla mycket snyggare än en Porsche

vad jag tycker :,)

Marlboroman
16 augusti 2010 · 8 233 Inlägg

Hade man hoppats väcka intresse från hobbyutövarna så borde man ha valt nåt annat än en boxter. Den skulel ju kunna va ombyggd, men känns som ett klent val. Fast det hade ju kunnat va sämre...

Volvo 240 GL "Turbo" (1990)
SIR_Pierre Sir
16 augusti 2010 · 737 Inlägg

SkylinePeter skrev:
det är säkert massa porschar och liknande med i spelet

Jepp, Dom vill numera ha standardbilar som folk kan köpa typ..

Så i det senaste NFS så kan vi nog glömma allt med tuning o styling utan det ska enbart handla om polisjakter med snabba standardbilar.

Inte som med NFS Underground

Sweeper Rostskadad
17 augusti 2010 · 194 Inlägg

Det heter ju NFS Hot pursuit, samma stil som de gamla Hot pursuit.

Här är trailern iaf: http://www.youtube.com/watch?v=D6ouHWP0KrY

OUTLAW1
17 augusti 2010 ·

förvisso är väl need for speed spelen i grunden uppbyggda på just Porsche och Ferrari om jag inte minns fel på dom allra tidigaste versionerna..sedan kom väl streetbilarna och hela f&f svängen genom underground och sedan dom nyare..för att nu återgå till det mer basic porsche vs ferrari jaget igen vilket jag själv tycker e lite booooring..

Hoppas bara dom tar bort att det är billigt att köpa dekaler,dubbla nos kit,jättefälgar mm mm för det verkar varenda tvspelsgenerations unge att så är det i verkligheten också...Inte konstigt dom blir besvikna och tar megalån via sms när dom ser att att ett enkelt NOS steg inte ger 500hk och inte kostar 1500(enheter)...;-)

Jäkligt pinsamt att inte ha en fet gt3 clubsport i montern iaf..

ElectronicArts
17 augusti 2010 · 5 Inlägg

Lugna & fina nu flickor... wink

Att det till slut blev den bilen det blev (mycket riktigt en grymt snyggt stylad Boxter) beror framför allt på licensskäl (som jag tyvärr inte hade 100% koll på från början).

Däremot kommer Pierres bil också att medverka på ett (i mitt tycke) ännu häftigare sätt...

/Jocke EA

KHRacing
17 augusti 2010 ·

ElectronicArts skrev:
Lugna & fina nu flickor... wink

Att det till slut blev den bilen det blev (mycket riktigt en grymt snyggt stylad Boxter) beror framför allt på licensskäl (som jag tyvärr inte hade 100% koll på från början).

Däremot kommer Pierres bil också att medverka på ett (i mitt tycke) ännu häftigare sätt...

/Jocke EA

Jocke: berätta nu annars får du ingen publik till eventet :-)

Har ni någe driftingspel på G så säg bara till :-)

min bil:
http://www.youtube.com/watch?v=I_7M47iCpqU
http://www.youtube.com/watch?v=ucojL4O7SqU

Saab_ludde
19 augusti 2010 · 255 Inlägg

varför kan man inte bara ha äldre bilar som aldrig ha släppts i spel som tillexempel saab96(v4:an) 99:an volvo amzon pv.. de skulle ha varit fräck och dragit till sig folk

fuzz
19 augusti 2010 · 86 Inlägg

Saab_ludde skrev:
varför kan man inte bara ha äldre bilar som aldrig ha släppts i spel som tillexempel saab96(v4:an) 99:an volvo amzon pv.. de skulle ha varit fräck och dragit till sig folk

Mja..
Med tanke på vilken åldersgrupp NFS spelen riktar sig mot, så är det mycket bättre att ställa dit något platshälle, istället för något med stil.

BMW 320d (2006)
Volvo 945 Turbo "WORK Wheels" (1994)
SIR_Pierre Sir
19 augusti 2010 · 737 Inlägg

Jag tror faktiskt att NFS vill rikta sej till dom lite äldre.. typ GT och Forza spelarna, Det såg vi ju på NFS Shift (Som jag inte testat)

peegee Forummoderator
19 augusti 2010 · 2 924 Inlägg

Finns säkert ett gäng som hade sett en Volvo 740... åh nej det där skulle jag bara tänkt wink

~ Life is short, have FUN! ~
Audi R/S2 Coupé quattro "vällagrad" (1992)
Volkswagen Passat Variant 1.8T "2 owners is enough" (1999)
mYGeL
19 augusti 2010 · 1 338 Inlägg

Denna skulle platsa bra tycker jag wink

https://www1.garaget.org/archive/21/20668/88954/88954-1913803.jpg

Mvh// michel

Seat Leon Cupra-08 AWD Konverterad 500hp+
Missa ej Projekttråd för Seaten!
http://www.seatcupra.net/forums/showthr … mp;page=30
MDS, VTech Tuning, Pirelli - Power Is Nothing Without Controll, JE-Design
Seat Leon CUPRA "AWD Konverterad mYGeL Edt" (2008)
MadeByMe Tjofs Media/MaxxStreet
19 augusti 2010 · 2 362 Inlägg

Tråkigt att det bara innehåller sådana bilar nu.. Dock måste jag säga att den ena trailern var grymt bra, dock vet jag inte om jag skulle lägga pengar på detta spel

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik
Volkswagen Golf "Hebbe" (2014)
Audi A4 B7 2.0 tfsi Quattro "Deadpool" (2006)
Audi A3 "Hertzificerad S3 Replica" (2004)
Sweeper Rostskadad
19 augusti 2010 · 194 Inlägg

Bättre detta än förra!

Grabber Dagdrömmare
16 september 2010 · 2 836 Inlägg

fuzz skrev:
Med tanke på vilken åldersgrupp NFS spelen riktar sig mot, så är det mycket bättre att ställa dit något platshälle, istället för något med stil.

Hör du... jag har passerat 30 o knäcker NFS World!!! Vadå ålder???
Lite OT...
Fler bilar o friare tunnings möjligheter skulle göra spelet bättre så som Midnight Club är!
Mer autobhan o fler "prusit braker" så kan man knäcka snuten i timmar! tongue

Senast redigerat av Grabber (16 september 2010)

BMW 318dT "Blöjexpressen" (2011)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang