Stunder med bilen ni får gåshud av? :D

Thunderbird88 A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
19 september 2010 · 3 929 Inlägg

Iam2fast4U skrev:

Thunderbird88 skrev:

Iam2fast4U skrev:
gåshud som fan när man startar upp darten wink kan stå 1mil bort och höra skiten
ryser i hela kroppen när jag tänker på det cool

Kan tänka mig hur det låter! cool

fatta bara nä 340:in går igång, de låter helt sick! dragläge på 3000rpm med wink

Hög stall speed turbin! *dräggel*
Har en 3200rpm turbin som ska i min Thunderbird smile

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067
Ford Thunderbird "Procharged 306" (1988)
Dodge Viper GTS "Huggormen" (1998)
Madhouse
19 september 2010 · 1 079 Inlägg

Fick gåshud när jag köpte min skyline och körde hem den och kände på accet lite.

Senast redigerat av Madhouse (19 september 2010)

Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.
Kamulen
20 september 2010 · 930 Inlägg

Får väl ta och skriva jag med då.

Jag fick gåshud när jag vann mitt första race på strippen.

Jag har själv 210hk i min bil och körde mot en Audi A4 Quattro på 285hk vet inte vad som hände men jag vann och han bromsade inte han låg bakom mig enda in i mål.
Hur som haver när jag såg han i spegeln så kände jag både adrenalinkicken och hur gåshuden kom big_smile

Men att sitta i bilen en sommarnatt och åka efter en långväg som man inte ser slutet på och det är stora fält på varje sida om vägen och stereon spelar nån skön låt det är ju rätt högt uppe på listan.

Senast redigerat av Kamulen (20 september 2010)

V8 och lustgas är för folk som inte kan trimma / köra riktigt!
Saab 9-5 Aero "BSC Performance" (2000)
Noxxer
20 september 2010 · 1 482 Inlägg
BLT Service
Theracords Music Label
Annevare
20 september 2010 · 189 Inlägg

Minns specielt en gång när vi var sen till kusinens komfrimation. Morsan kör jag sitter i framsätet och läser en bilsport när jag tittar upp och märker att det går ganska fort, sneglar på mätarn och det går 170 blås, morsan är en av de där personerna som kör 80 på 90 väg. Har alldrig varit så åkrädd i hela mitt liv hade både gåshud och fjärilar i magen hela vägen, för övrigt så höll jag så hårt i armstödet att knogarna vitnade och figrana hade domnat bort när vi var frame.

“Sure it's quiet, for a diesel. But that's like being well-behaved… for a murderer.” Jeremy Clarkson
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang