3120
Sök

Vad tror ni om detta? duger de?

29 Inlägg
3 oktober 2010
Trådstartare
tjena ska nog beställa dehär stereo paketet http://www.itsajten.com/sv/artiklar/bil … paket.html
Mest för stereons skull. Men de blir som att man får högtalarna på köpet nästan.. själva stereon kostar 800..

Stereon verkar vara väldigt prisvärd iaf! Den har ju allt inprincip, Vad tycker ni?

tacksam för svar!

4 693 Inlägg
3 oktober 2010
Blir nog bra det där smile Svårt att få bättre grejer för den pengen om det ska vara nytt

Booyakasha!

29 Inlägg
3 oktober 2010
Trådstartare
Swedenrockers skrev:
Duger det åt dig?
Det kan bara du svara på, det är dina öron.
Hillman har inte bästa ryktet, men man får ofta i närheten av det man betalar för.
Om du har möjlighet så provlyssna före och testa funktionerna.

En kompis till mig har likadan stereo, har provlyssnat. vill ha lite åsikter bara

29 Inlägg
3 oktober 2010
Trådstartare
Softis skrev:
Blir nog bra det där smile Svårt att få bättre grejer för den pengen om det ska vara nytt

du använder väl hillman?tongue Säg bara om jag ska köpa de eller inte wink för ska göra de nu isåfall tongue

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
3 oktober 2010
tipzy skrev:
Softis skrev:

du använder väl hillman?tongue Säg bara om jag ska köpa de eller inte wink för ska göra de nu isåfall tongue

vänta och spara lite till och köp dig nån bättre stereo smile

4 693 Inlägg
3 oktober 2010
tipzy skrev:
Softis skrev:

har haft min i 1,5 år och jag har inget att klaga på.
Polaren där emot har en liknande du har, en lite billigare variant och hans volymknapp funkar inte som den ska. Den höjer och sänker som den vill så det är dosan som gäller för honom.

Ska du ha en Hillman så köp en lite dyrare, min kostade 1500 har jag för mig och den funkar kanon och allt funkar som det ska.

Booyakasha!

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
3 oktober 2010
Softis skrev:
tipzy skrev:
Softis skrev:

Polaren där emot har en liknande du har, en lite billigare variant och hans volymknapp funkar inte som den ska. Den höjer och sänker som den vill så det är dosan som gäller för honom.

Ska du ha en Hillman så köp en lite dyrare, min kostade 1500 har jag för mig och den funkar kanon och allt funkar som det ska.

testa en annan stereo så kasnek du märker hur mkt ljudet kan bli bättre;)

29 Inlägg
3 oktober 2010
Trådstartare
Okej tack för svaren !

4 693 Inlägg
3 oktober 2010
christofer_k skrev:
Softis skrev:
tipzy skrev:

Haha, tror du inte att jag haft någon annan? lol

Booyakasha!

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
3 oktober 2010
Softis skrev:
christofer_k skrev:
Softis skrev:

Haha, tror du inte att jag haft någon annan? lol

kanske de men de vet ju inte jag wink Alpine<3

Living the good Life!
585 Inlägg
3 oktober 2010
Verkar ju som att det är ett jätte bra pris..

When the flag drops, the Bullshit stops.

29 Inlägg
4 oktober 2010
Trådstartare
Har nu en Alpine iDA-x001 på ingång, kommer nu i veckan smile

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
4 oktober 2010
bättre stereo kommer du nog inte över för de priset;)

29 Inlägg
4 oktober 2010
Trådstartare
christofer_k skrev:
bättre stereo kommer du nog inte över för de priset;)

Nä de blir nog svårt wink han ska skicka iväg den imorn :p

Sök