3597
Sök

Team / Klubb Namn

Arn Racing
383 Inlägg
21 april 2010
Trådstartare
Hejsan!
Vet att det finns en liknande tråd uppe redan, men vi söker lite mer humoristiska namn. Vi är kanske 5 - 10 st som vill ha ett roligt team namn, med betoning på roligt. Bilarna ar väldigt blandat, allt från bilar att köra skiten ur till finare bilar med billjud osv. Vi tänker naturligtvis så det knakar, kanske kan någon här hjälpa oss på traven!
Vi vill alltså ha ett roligt teamnamn. som ett exempel "team tunggasfot" som jag såg att några hade häromdan:)

Tack på förhand:)

Arn Racing

582 Inlägg
Dagdrömmare
2 836 Inlägg
21 april 2010
Team Gasglada Pojkar
Team Fartblinda Ungdomar
Team VTVKK (Vi Tror Vi Kan Köra)
Senast redigerat av Grabber (21 april 2010)

underordnad allfixare
696 Inlägg
21 april 2010
Team stjärtludd

Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!

A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
21 april 2010
Team Gasoltub?
Team Tim! big_smile

Ta något lite annorlunda tycker jag! Som badkar eller nått! big_smile

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067

Arn Racing
383 Inlägg
28 oktober 2010
Trådstartare
Jävligt roliga namn allihop smile Har tänkt och spånat och tänkt lite till alla kompisarna härifrån, hoppas någon har nån rolig idé som kan få oss på nya banor i tankarna eftersom vi har kört fast o inte riktigt kommer någon vart:)
Om nån kan hjälpa oss spåna vidare vore det kanon!

Vill ha ett humoristiskt namn som förknippas lite med Skaraborg (Varnhem, Axvall mest) om det hjälper något:)

Mata på med förslag bara:)

Arn Racing

:-)
367 Inlägg
28 oktober 2010
Team Barnhem!

Saabifierad
2 031 Inlägg
28 oktober 2010
sachman skrev:
Jävligt roliga namn allihop smile Har tänkt och spånat och tänkt lite till alla kompisarna härifrån, hoppas någon har nån rolig idé som kan få oss på nya banor i tankarna eftersom vi har kört fast o inte riktigt kommer någon vart:)
Om nån kan hjälpa oss spåna vidare vore det kanon!

Vill ha ett humoristiskt namn som förknippas lite med Skaraborg (Varnhem, Axvall mest) om det hjälper något:)

Mata på med förslag bara:)

Kom på två billiga ändringar av Skaraborg: Team Sköraborg eller Klubb Köraborg wink

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

85 Inlägg
29 oktober 2010
Vitnos träffar Brunöga Racing

Upptaget men klockrent!

I´m a Gubbe !

Sök