Byta Voddler invite mot spotify premium!!

Industry Alfa Romeo 166
2 november 2010 · 310 Inlägg

Som rubrik lyder. Har ett antal invites till filmtjänsten voddler som jag kan tänka mig byta bort mot andra program. helst spotify premium.

Ford Focus (2015)
Pavva
2 november 2010 · 1 215 Inlägg

jag har invites till spotify om du vill ha smile

____________________________
Oseriösa modifieringar som utförts på ett seriöst sätt ♥
BMW E36 325i Turbo "Trettisexan" (1993)
Industry Alfa Romeo 166
2 november 2010 · 310 Inlägg

nice smile just nu har jag bara spotify free men har precis köpt en samsung galaxy s och då krävs spotify premium.. jag skickar ett privat medd till dig

Ford Focus (2015)
Pavva
2 november 2010 · 1 215 Inlägg

men du måste endå betala för premium. du får inte prem bara för att jag som har prem har invitat dig tongue men du kanske menar att du har krackat eller vad de heter så du kanske inte kan köpa prem till just ditt account?

____________________________
Oseriösa modifieringar som utförts på ett seriöst sätt ♥
BMW E36 325i Turbo "Trettisexan" (1993)
Industry Alfa Romeo 166
2 november 2010 · 310 Inlägg

aha okej. enligt andra på nätet så är det fullt möjligt att de bort ett premium invite sad

Ford Focus (2015)
Pavva
2 november 2010 · 1 215 Inlägg

Suavecito skrev:
Annars så kan du ju helt enkelt bara skaffa dig gratis Spotify Premium på http://gratispremium.com/
Det är bara o skapa ett Konto där och sedan bjuda in vänner samt göra några undersökningar, så skickar dem "varan" till dig.

eller så stödjer man tjänsten med 99:- per månad och slipper krångla smile

____________________________
Oseriösa modifieringar som utförts på ett seriöst sätt ♥
BMW E36 325i Turbo "Trettisexan" (1993)
Pavva
2 november 2010 · 1 215 Inlägg

Suavecito skrev:

Pavva skrev:

Suavecito skrev:
Annars så kan du ju helt enkelt bara skaffa dig gratis Spotify Premium på http://gratispremium.com/
Det är bara o skapa ett Konto där och sedan bjuda in vänner samt göra några undersökningar, så skickar dem "varan" till dig.

eller så stödjer man tjänsten med 99:- per månad och slipper krångla smile

Eller så ger man fullständigt fan i att betala 99:- per månad utan några krångel?

....Men som sagt så är det ju ett alternativ tongue

jo tongue

____________________________
Oseriösa modifieringar som utförts på ett seriöst sätt ♥
BMW E36 325i Turbo "Trettisexan" (1993)
Sheba Certifierad besserwisser
2 november 2010 · 308 Inlägg

Jag förstår inte varför man inte kan punga upp med en hundring i månaden om man gillar tjänsten. Det är inga pengar, framför allt med tanke på vad man får. Du får tillgång till ett enormt bibliotek av musik med hög ljudkvalité, samt även möjligheten att strömma denna musik mobilt var man än befinner sig. Jag tycker helt klart att det är värt 99:-, om inte mer. Genom att betala så stöttar man även Spotify och vad det står för och gör ett klart ställningstagande och visar skivbolagen vilken typ av tjänst som konsumenterna vill ha och är villiga att betala för.

Just nu pågår det också en kamp för Spotify att lansera i USA där skivbolagen sitter kvar i det förflutna. Att betala för Spotify är också ett ställningstagande mot den marknaden och kan hjälpa Spotify med lanseringen där borta, något som verkligen främjar detta svenska företag. Jag skulle vilja se svenska Spotify som marknadsledande inom streamingmusik, hellre än amerikanska iTunes, LastFM och Pandora.

Tänk vad tråkig bilvärlden hade varit om alla gillade samma bilar.
850heden
2 november 2010 · 557 Inlägg

De verkligen värt att pröjsa 99kr i månaden för att få premium. Funkar skitbra i mobilen och på datorn.

Hexenhammer Webmaster/trummis på heltid
4 november 2010 · 1 874 Inlägg

SolidSnake skrev:
aha okej. enligt andra på nätet så är det fullt möjligt att de bort ett premium invite sad

Eh, nej. Hela vitsen med invites till Spotify är att det är reklam/gratis. Spelar ingen roll om det går från ett premium-konto. Det finns ett "nerbantat premium" (minns ej namn) för 49kr/mån som är utan reklam, fast med låg bitrate på musiken. Sedan finns premium för 99kr/mån.

Industry Alfa Romeo 166
4 november 2010 · 310 Inlägg

ok. Det är löst nu ändå smile

Ford Focus (2015)
JoXter
4 november 2010 · 492 Inlägg

850heden skrev:
De verkligen värt att pröjsa 99kr i månaden för att få premium. Funkar skitbra i mobilen och på datorn.

Kan bara säga att jag håller med till 100% Även om det nu är löst

Lamborghini Gallardo "LP-560" (2009)
Hexenhammer Webmaster/trummis på heltid
4 november 2010 · 1 874 Inlägg

JoXter skrev:

850heden skrev:
De verkligen värt att pröjsa 99kr i månaden för att få premium. Funkar skitbra i mobilen och på datorn.

Kan bara säga att jag håller med till 100% Även om det nu är löst

Håller med. Jag som är riktigt musikskadad har ju en halv miljard CD-skivor hemma och hade dessutom tonvis med musik i datorn. När det kommer till datorn så behöver jag bara Spotify Premium nu. Visst att det är en månadskostnad, men det är helt klart värt det.

Det är dessutom skönt att slippa att synka telefonen med datorn, lägga över musik o.s.v. Med ett fördelaktigt och surfvänligt abonnemang så kör jag istället nu Spotify via telefonen också. Skönt!

Sheba Certifierad besserwisser
4 november 2010 · 308 Inlägg

Hexenhammer skrev:

JoXter skrev:

850heden skrev:
De verkligen värt att pröjsa 99kr i månaden för att få premium. Funkar skitbra i mobilen och på datorn.

Kan bara säga att jag håller med till 100% Även om det nu är löst

Håller med. Jag som är riktigt musikskadad har ju en halv miljard CD-skivor hemma och hade dessutom tonvis med musik i datorn. När det kommer till datorn så behöver jag bara Spotify Premium nu. Visst att det är en månadskostnad, men det är helt klart värt det.

Det är dessutom skönt att slippa att synka telefonen med datorn, lägga över musik o.s.v. Med ett fördelaktigt och surfvänligt abonnemang så kör jag istället nu Spotify via telefonen också. Skönt!

Samma här. Detta enorma musikbibliotek var jag än befinner mig, det kan inte bli bättre. Enda nackdelarna är ju att mjukvaran saknar equalizer och att man får välja offline-låtar när man åker tåg.roll

Tänk vad tråkig bilvärlden hade varit om alla gillade samma bilar.
falloutboy
4 november 2010 · 1 723 Inlägg

69kr/mån om man är kund hos Bredbandsbolaget. Lätt värt det!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang