Rquired skrev:
berthelsen skrev:
endorfinslaven skrev:
Det var därför en 470hk e36a gick långsammare på isen än min 200hk 940ltt...
ÄHHHHH
Så mkt skitsnack köp en volvo om du ska sladda runt i vinter.
Åk ut på en isbana så ser du vilka som sladdar mest och har roligast...
Åkte ut på en bana vid Avesta där en viss kändis från PPF höll till o körde med sin BMW..
Det var bara BMWbilar där men ingen åkte ifrån den röda 940n inte ens hojarna...
Klart kul o dyka upp från ingenstans....
Men men alla har vi olika erfarnheter och jag kanske bara drömt
Du kanske helt enkelt körde bättre än de personer som hade BMW?
EDIT: Sen kanske en bil med 470hk har lite problem med traction loss på isen?
Själv tror jag enbart Endorfinslaven drömmer, precis som all annan skit han skrivit om att
alla Bmw har problem med toppen och drar olja samt blåryker, att Bmw (och Mercedes) inte tål att ligga särskilt länge med gasen i botten utan bara rasar medan hans Volvo tål det mil efter mil (Vänta lite nu, vilken av dem är byggda med Autobahn i åtanke?), att en Volvo RWD med "cupchassi" drar både Bmw, Mercedes, Porsche osv på "vanlig, dålig svensk landsväg" samt att han uppenbarligen kör ifrån allt på isen.
Dessutom har han ägt en mycket populär modell av Bmw Alpina, som enligt honom är grymt överskattad då den har värdelös väghållning, okonsekvent uppträdande och inte håller många mil utan någon slags haveri. Det vill säga raka motsatsen till vad modellen är känd för.
Det är skillnad på "erfarenhet" och "skitsnack" oavsett om man drömmer eller inte.
Ha ha
Gud vad jag drömmer !
Killen som åkte E36an byggde en 635a med turbo för många år sedan.

Han köpte mitt Alpina lik för en mkt billig peng då jag var trött på skiten....
Har du ägt en Alpina,, hur kan du då ha åsikter om hur bra bilen är ...
Har du någonsin åkt på en isbana....
Jag var trött på motståndet på hemmabanorna och åkte iväg till en isbana där BMWnissarnas trimgud o VIPECförsäljare o vänner åkte med alla sina BMWn.
Fråga DEM på eran gudomliga PPF firma om den där Volvon som åkte ifrån dem allihop i sina BMWn...
Det var inget utdraget segdragande, snabbt o smärtfritt...
Det var det sämsta motstånd jag haft på en isbana...men det var ju 90% BMWs ...
Det var endast en gubbe som kom fram och pratade med mig och han tävlade i rally tror jag,
o snubben var vän till min goda vän som vunnit JSM i rally.
JSMvännen som jag åker jämnt med på isbana men han är 5-7sek snabbare på 5-7km i skogssträcka.
BMW packet kunde bara inte ta att de blev totalt frånkörda trots allt brölande från deras 6:or...
Så beter sig inte Volvofolk på isbanor vi har mestadels kul.
Men vänta nu måste jag storljuga
Ha ha ha
Noll koll på verkligheten måste jag ha..
Måste nog söka professionell hjälp,
Required du måste ha känningar.
Vilken skrynklare är bäst på villfarelser, du med erfarenhet och full koll på allt måste veta

.
När jag blivit indoktrinerad ska jag köpa BMW igen o lobotomera mig och för att ställa mig i ledet o avguda PPF...
Först då blir jag lycklig och får vara med i innegänget och prata skit om alla andra bilägare...
Ps
Varför finns det inga BMW i rallyskogen, dessa vägar som liknar svensk landsväg....
Har det med väghållning och göra
Är det skiftande cambervinklar plus mjuka karosser som ställer till det..... ???
HA HA HA HA HA
Dags o ta på sig gonattmössan........