Angående: Almnäs

replaya
25 november 2010 · 55 Inlägg

vart ligger almnäs?

Richard-940T Jodå satt e!!!
25 november 2010 · 79 Inlägg

Åker inte polisen där ute OFTA nu!? Eftersom att det har blivit mer o mer bilar som sladdar där ute..smile

Richard-940T Jodå satt e!!!
25 november 2010 · 79 Inlägg

replaya skrev:
vart ligger almnäs?

Mellan södertälje och nykvarn typ, åker gammla vägen från södertälje till nykvarn.. Mot sjön yngern!

voidc
25 november 2010 · 143 Inlägg

var på almnäs igår och rasta volvon. och såg ingen polis där. dom kommer väll bara om man är uppe vid hangarerna håller man sig på den första parkeringen så tror jag inte att dom kommer

Richard-940T Jodå satt e!!!
25 november 2010 · 79 Inlägg

voidc skrev:
var på almnäs igår och rasta volvon. och såg ingen polis där. dom kommer väll bara om man är uppe vid hangarerna håller man sig på den första parkeringen så tror jag inte att dom kommer

ofan!

David_FT
25 november 2010 · 183 Inlägg

Lördag sladdar vi i dagsljus på almnäs grabbar å tjejer!! smile

psyco Vestfold chiptuning Stockholm
26 november 2010 · 2 405 Inlägg

På lördag så skall vi ha upp audin i bänken så då kan inte jag åka ='( Men hur som så har jag bänken så kan jag få ihop hela karossen och passa in allt sen e de iväg till lack så de går la före tongue

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
Vestfold chiptuning Stockholm
Porsche Cayenne Turbo "Vestfold chiptuning Stockholm" (2008)
BMW 540i "Vestfold Chiptuning Stockholm" (2007)
SpliFF3n
26 november 2010 · 145 Inlägg

IKVÄLL KOMMER VI ÅKA UT ETT GÄNG TILL "ALMNÄS" Hoppas de kommer mer folk! vi var där inatt som va å bög plogarna ploga in oss så vi kom inte ut, haha,, tog nån timme innan vi kom ut smile

Som sagt hoppas på lite folk ikväll!

Östbergs Tryckeri \ www.holmqvist-tryckeri.se
psyco Vestfold chiptuning Stockholm
26 november 2010 · 2 405 Inlägg

Haha dommåste haft jävligt kul åt er tongue jag vart inplogad på gatan imorse kom en aning sent till jobbet

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
Vestfold chiptuning Stockholm
Porsche Cayenne Turbo "Vestfold chiptuning Stockholm" (2008)
BMW 540i "Vestfold Chiptuning Stockholm" (2007)
Krist
27 november 2010 · 716 Inlägg

Hahaha akta er för killen som äger almnäs. Han kollar faktiskt in här och på zatzy, samlas en speciell tid där ute e för honom å utrusta sin snöplog och ploga in er hahaha

Ja va där ute en dag men de va inte lika roligt som tidigare för han har blockerat av alla de fina sträckorna med feta trästubbar. Snart kommer han blockera den öppna ytan oxå!

På nätterna åker polisen förbi 2 ggr(Planerat), eller i mån av tid. Väktare åker dit 4ggr per natt, noterar ALLA reg.nr, och lämnar till polisen.  Så var försiktiga, jag åker inte dit längre iallafall tongue

Mvh, Krist!

BMW 525d F11 "Carbonschwarz" (2011)
BMW 525d F10 "Alpinvit III" (2011)
SpliFF3n
27 november 2010 · 145 Inlägg

Krist skrev:
Hahaha akta er för killen som äger almnäs. Han kollar faktiskt in här och på zatzy, samlas en speciell tid där ute e för honom å utrusta sin snöplog och ploga in er hahaha

Ja va där ute en dag men de va inte lika roligt som tidigare för han har blockerat av alla de fina sträckorna med feta trästubbar. Snart kommer han blockera den öppna ytan oxå!

På nätterna åker polisen förbi 2 ggr(Planerat), eller i mån av tid. Väktare åker dit 4ggr per natt, noterar ALLA reg.nr, och lämnar till polisen.  Så var försiktiga, jag åker inte dit längre iallafall tongue

Mvh, Krist!

Jo precis, haha,, men varken polis eller nån annan kan ju säga nått pga av att de inte e nått BEHÖRIGT område!``?....

vi va där ute idag å nån jävla mupp i nån RÖD Sierra verkar ju en anning ......... kör mot dom andra, sladdar nära bilar å gör grusstänk mot alla bilar som står parkerade osv.. vart jävligt iretterad!...

Östbergs Tryckeri \ www.holmqvist-tryckeri.se
Krist
27 november 2010 · 716 Inlägg

Jo, en snubbe äger det området, de e som att jag kommer å sladdar i din trädgård!

Haha röda sierran jaa han sladdar ju överallt känner killen som ägde den innan den nuvarande ägaren

BMW 525d F11 "Carbonschwarz" (2011)
BMW 525d F10 "Alpinvit III" (2011)
Hamilton
27 november 2010 · 8 864 Inlägg

Låser tråden då även den här inte följer reglerna.
Ber att trådskaparen söker sig till andra forum/sidor för att marknadsföra sina "träffar"

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang