Finns det någon runt karlstad/värmland som lagar kantstötta fälgar 20"

Addi
2 oktober 2010 · 85 Inlägg

Halloj allihopa efter att ha sökt förtvivlat överallt efter någon verkstad eller liknande som skulle kunna laga mina fälgar på 20" så har jag nästan gett upp. Sett det finns massor av guider hur man gör för laga kantstötta fälgar själv men detta är inget alternativ, då jag varken har tid eller är bra på måla/slipa. Så nu alla värmlänningar kan ni tipsa mig vart jag ska vända mig? Ganska mycket kant stött kanske ska lägas till.

ps. Går väl att komma med tips runt om sverige också är nästan så desperat efter att få detta lagat.

Volkswagen Passat CC "VW Individual" (2009)
Dubs I got Dubs!
2 oktober 2010 · 2 423 Inlägg

Intera fixar sånt annars, Rikt + Framsideslackering 1740 per fälg så har du ett pris ex.

det ligger dock i sthlm

Lexus RX 300 "The Pursuit Of Perfection" (2000)
Addi
2 oktober 2010 · 85 Inlägg

Ja de ju en bit (300km) men helt klart ett alternativ om det inte skulle dyka upp något mer närmare. Har du egen erfarenhet utav fixa fälgar där?

Volkswagen Passat CC "VW Individual" (2009)
Dubs I got Dubs!
2 oktober 2010 · 2 423 Inlägg

Addi skrev:
Ja de ju en bit (300km) men helt klart ett alternativ om det inte skulle dyka upp något mer närmare. Har du egen erfarenhet utav fixa fälgar där?

Har hört att dom är duktiga.

annars har du fälgfixarna i hbg, 2500 för 4 fälgar + frakt

Lexus RX 300 "The Pursuit Of Perfection" (2000)
Munne Doctor Inside
11 november 2010 · 36 Inlägg

Intera är bra att ha och göra med, riktigt duktiga.

jaarvinen
28 november 2010 · 63 Inlägg

Denna firma rekomenderas varmt. En på min fars jobb lämmnade in två 18" som var fälgskrapade och när han fick tillbaka dom så var de som nya. http://www.mirosmekaniska.com/

BMW e36 328 "kompressor" (1996)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang