2766
Sök

Jävla mobil:@

Du va ju en rolig jävel du då
26 Inlägg
17 december 2010
Trådstartare
Tja någon som vet vad pushmeddelande på mobilen betyder, tjejen försöker skicka mms till mig men det står bara att jag fått meddelande från anonym (alltså står det inte hennes namn)
Jag kan skicka till henne men jag kan inte ta emot, det konstiga är att jag har ALLTID kunnat ta emot, sist det funkade va för bara någon vecka sen!

Har en Sony Ericsson W302i om det spelar någon roll?

någon vänlig själ som vet felet kundservice är ju bara och glömma dom har inte svarat på en vecka trots mail och telefonsamtal!

Försöker iaf
12 819 Inlägg
17 december 2010
Gå in på meddelandeinställningar - mms och sen ska det finnas ett alternativ som heter typ "mottagning", därefter kan du välja "tillåt alltid", "Fråga först" och "tillåt aldrig" eller något liknade.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Du va ju en rolig jävel du då
26 Inlägg
17 december 2010
Trådstartare
te_wik skrev:
Gå in på meddelandeinställningar - mms och sen ska det finnas ett alternativ som heter typ "mottagning", därefter kan du välja "tillåt alltid", "Fråga först" och "tillåt aldrig" eller något liknade.

Mvh Tommy

Finns ingen sådan funktion:/
Finns däremot en som heter "Hemliga mottagare" som man kan välja att ha aktivera lr inaktivera men det spelar ingen roll det funkar inte iaf:/

8 891 Inlägg
17 december 2010
§3 Rubriksanvisningar
Låser och ber dig åtekomma med en informativt och beskrivande rubrik.
http://www.garaget.org/forum/misc.php?action=forumRules

Mvh.
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se

Sök