8506
Sök

Proffsmontering/lackering utav firma - Tipps?

1 515 Inlägg
14 januari 2011
Trådstartare
Tja.

Nu har jag suttit och kikat runt på google/forumet i ett x anta timmar efter mitt svar men lyckas inge vidare. Så nu frågar jag er som vet efter tipps.

Känner ni till någon bra firma som monterar, eventuellt lackerar kjolpacket? Jag bor i Södermanland men kan åka en viss bit för att få jobbet gjort smile

Tacksam för svar! mvh dS

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"

1 059 Inlägg
14 januari 2011
vad för paket o bil?

Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info

1 515 Inlägg
14 januari 2011
Trådstartare
racefan skrev:
vad för paket o bil?

Bil, Min a4 - Packetet är ett Widebody RS4 kit. Så det är allt ifrån skärmar fram/bak-bagagelucka- till själva fronten/baken osv.

mvh

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"

1 059 Inlägg
14 januari 2011
oki plåt eller plast?  ska den hellackas sen då också?
vem har gjort kittet?

samarbetspartners
Pm för info

1 515 Inlägg
14 januari 2011
Trådstartare
racefan skrev:
oki plåt eller plast?  ska den hellackas sen då också?
vem har gjort kittet?

Det är i Fiberglas/plast och en sak till. .såhär står det exakt

"Extreme Dimensions' new Duraflex premium aerodynamics combine fiberglass, plastic, and flex resins to obtain its unique features. The new Duraflex technology obtains a much higher durability rate than the average fiberglass product, resulting in reduced shipping damages up to 75%. Duraflex products feature a black primer finish, high quality mesh grille, hardware kit, and an installation guide to help you install the product. This revolutionary product allows you to receive a premium fiberglass product at an affordable price. Due to high consumer demand, our entire fiberglass line of 5,000 products have been converted to the new Duraflex technology."

- De som gör kittet finns i USA, Duraflex heter de smile

mvh

Edit.. Yes, det ska även hellackas, i samma färg som bilen smile
Senast redigerat av Audi_powah (14 januari 2011)

1 059 Inlägg
14 januari 2011
en hel del jobb blir det,kollade på kittet i usa o ska  det bli bra tar det tid. har du det hemma redan?

samarbetspartners
Pm för info

1 515 Inlägg
14 januari 2011
Trådstartare
racefan skrev:
en hel del jobb blir det,kollade på kittet i usa o ska  det bli bra tar det tid. har du det hemma redan?

Yes, precis. Och jag vill ju ha det bra såklart big_smile

- Har inte kitet hemma än, försöker hitta firma som vill ta sig ann jobbet innan, därefter skickar jag efter kittet ASAP smile

- Om du är interriserad så är det bara att du säger på ett ungeför vad ni skulle ha för jobbet? Så kan jag se efter min budget och eventuellt beställa smile

mvh

16 197 Inlägg
14 januari 2011
http://www.garaget.org/Klarby

han e riktigt duktig.

håller dock till i södra sthlm.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

1 515 Inlägg
18 januari 2011
Trådstartare
evilaudio skrev:
http://www.garaget.org/Klarby

han e riktigt duktig.

håller dock till i södra sthlm.

Tack för tippset. Har skickat iväg ett PM till honom smile

mvh dS

Sök