Vilken bil har rymligast förarsäte?

unpatterned
17 januari 2011 · 294 Inlägg

paltodlarn skrev:
Dom flesta jänkare med soffa kan skjutas både i höjd o längd plus en del kan tiltas.

Åfan lol

Får försöka provsitta nån nångång.

Vissa faller för grupptryck, men jag faller bara för laddtryck
Ford Granada "DOHC 8v Turbo" (1985)
Ford Pinto "1 av 19 i sverige" (1974)
johnny blade
17 januari 2011 · 269 Inlägg

Finns det verkligen jänkare med soffa som inte går att justera i längsled? Det måste vara någon gammal pickis isf.
Min Cadda har iaf hydraulisk justering.

För övrigt så puttrade en bekant på närmare 2m och 170Kg runt i en Golf 1 en tid, inte verkade han ha några större problem med att få plats.

Fredrik_Rangert Egenföretagare
18 januari 2011 · 999 Inlägg

AndreasPlars skrev:
Åka jänkare med soffa vore ju kul men man får ju fråga sig hur pass modern och ekonomisk bil man vill ha också, och vad det är värt.

M.V.H.

Väljer man en caddy från mitten av 90-talet och fram åker man billigt och gott wink

AndreasPlars
18 januari 2011 · 1 062 Inlägg

weeeman skrev:

AndreasPlars skrev:
Åka jänkare med soffa vore ju kul men man får ju fråga sig hur pass modern och ekonomisk bil man vill ha också, och vad det är värt.

M.V.H.

Väljer man en caddy från mitten av 90-talet och fram åker man billigt och gott wink

Och inte såååå bekvämt nej.... Men frågan om komfort var väl obesvarad smile

M.V.H.

Saab 900i (1989)
XL-Dempa
18 januari 2011 · 457 Inlägg

har en här på jobbet som väger 165 kg och kör en volvo s90 han säger att han åker som en kung i den ^^

Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla !!!
its only illegal if you get caught!
Buick GNX (1987)
AndreasPlars
18 januari 2011 · 1 062 Inlägg

XL-Dempa skrev:
har en här på jobbet som väger 165 kg och kör en volvo s90 han säger att han åker som en kung i den ^^

Jo, jag har sett våran kung i S90 jag med, eller om det var 960 me nya fronten wink

M.V.H.

Saab 900i (1989)
Norrby89
18 januari 2011 · 320 Inlägg

om det inte behöver vara en "ny" bil så finns alltid Lada samara
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/fa/Lada_Samara.JPG/800px-Lada_Samara.JPG

som är den bil med störst utrymme som jag har kört i alla fall... dock svåra att få tag på

Niklas1987 NO
18 januari 2011 · 2 182 Inlägg

AndreasPlars skrev:

weeeman skrev:

AndreasPlars skrev:
Åka jänkare med soffa vore ju kul men man får ju fråga sig hur pass modern och ekonomisk bil man vill ha också, och vad det är värt.

M.V.H.

Väljer man en caddy från mitten av 90-talet och fram åker man billigt och gott wink

Och inte såååå bekvämt nej.... Men frågan om komfort var väl obesvarad smile

M.V.H.

Bekvämt jo smile

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
RobinMoberg
18 januari 2011 ·

mercedes 126 sel?

triplesixer
18 januari 2011 · 325 Inlägg

AndreasPlars skrev:

weeeman skrev:

AndreasPlars skrev:
Åka jänkare med soffa vore ju kul men man får ju fråga sig hur pass modern och ekonomisk bil man vill ha också, och vad det är värt.

M.V.H.

Väljer man en caddy från mitten av 90-talet och fram åker man billigt och gott wink

Och inte såååå bekvämt nej.... Men frågan om komfort var väl obesvarad smile

M.V.H.

inte bekvämt i en cadillac?  hahaha vad är en bekväm bil för dig då?

AndreasPlars
18 januari 2011 · 1 062 Inlägg

triplesixer skrev:

AndreasPlars skrev:

weeeman skrev:

Väljer man en caddy från mitten av 90-talet och fram åker man billigt och gott wink

Och inte såååå bekvämt nej.... Men frågan om komfort var väl obesvarad smile

M.V.H.

inte bekvämt i en cadillac?  hahaha vad är en bekväm bil för dig då?

Var har jag skrivit att en Cadillac inte är bekväm? Iof har jag hört om de som blir åksjuka i mjuk fjädrade jänkare..

M.V.H.

Saab 900i (1989)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang