2669
Sök

Hur lång tid tar det att få grejer man beställt från speedparts att få hemskickat?

54 Inlägg
22 juni 2010
Trådstartare
Hej smile.

Jag undrar hur lång tid det tar att få hem grejer man beställt från speedparts hur många dagar ungefär?. Jag bor i Ängelholm Skåne län. Och det skickas ju från Uddevalla antar jag.. Någon som har en aning?smile
Väldigt tacksam för svar
Mvh

1 863 Inlägg
22 juni 2010
Jag beställde ifrån dom i söndags, hämtade paketet nu för en timme sen. Så det går ganska snabbt.

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.

Hmm, vet inte?
1 775 Inlägg
22 juni 2010
Dem gångerna jag har beställt innan klockan 10-11 på förmiddagen, har dem skickat sakerna samma eftermiddag och jag kan hämta ut dem på eftermiddagen dagen efter.
Om du beställer idag så har du troligtvis sakerna på torsdag.

P.s, jag har gjort över 15 beställningar smile

Steelgray Saab 9-3 Aero -01 (fix och trix bil)
Gasa med hjärnan istället för högerfoten.

7 281 Inlägg
22 juni 2010
Har nog aldrig tagit mer än 2 dagar för mig.
Beställ tidigt och du har det nästa dag.

7 Inlägg
18 januari 2011
väntat i åtta dagar nu, och vad jag förstår har grejerna inte ens lämnat deras lager ännu sad
Sist jag beställde fick jag fel kupe filter fick till 900 skulle ha till 9000 stod rätt i fraktsedeln men låg fel i kartongen:( inte kul

7 281 Inlägg
18 januari 2011
Vilken tur att vi lever i en sån underbar värld där telefonen har uppfunnits wink

7 Inlägg
18 januari 2011
vore ännu bättre om någon hade ett vettigt svar i andra änden wink

7 281 Inlägg
18 januari 2011
Ja men vad säger dom då?
Om dom som ska skicka grejerna inte ens har svar på varför dom inte har gått iväg så är det väl rent ut sagt omöjligt för någon på garaget att veta wink

83 Inlägg
18 januari 2011
Du har mailat dom och frågat? Nästan alltid när det tar tid att få grejorna så är det för att dom väntar på leverans från sin leverantör. Och det brukar dom svara på ganska tydligt när man mailar till dom, så gör det! Då slipper du undra. Dom har mkt på lager, men inte allt, och vissa leverantörer kan nog vara rätt så sega också.

7 Inlägg
18 januari 2011
att dom inte vet vart kartongen tagit vägen , dom ska kolla vidare tongue håller med omöjligt att svara på frågan .. tråkigt för mig som hade hyrd verkstad i lördag, blev inget gjort där pga inga prylar sad

426 Inlägg
18 januari 2011
Max 2 dagar tar det för mig när jag beställer (Uddevalla-Skövde) smile

Det är inte farten som dödar...
Det är stoppen
Kolla in min projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 7#p3128567

Rejsa ?
2 959 Inlägg
18 januari 2011
Tror dom vet bäst själva, så som tidigare sagts. FRÅGA DOM !

Autotech

Rumpmas
3 860 Inlägg
18 januari 2011
Det brukar gå riktigt fort, 1-2 dagar. En gång har det dröjt och det var när jag beställt en spolarpump som tydligen inte fanns i lager. Efter ett par veckor tröttnade jag och ringde, och då hade de tydligen glömt bort att meddela mig. Den kom någon vecka senare istället. Med då bjöd de på frakten och gav extra rabatt. smile

Det kan ju med lite otur vara så att det du beställt inte finns hemma och att man glömt att meddela dig.

Sök