2839
Sök

Vilken trafikskola är bäst i Lund?

Los geht's, Schumacher
1 510 Inlägg
6 februari 2011
Trådstartare
En av mina vänner ska börja på körskola. Nu undrar jag om ni har koll på vilken som är bäst i Lund!?

Har kikat är http://www.rejta.se/sok/Trafikskolor/Lund/ men hur mycket ska man lita på det? tongue
Senast redigerat av FordRSC (7 februari 2011)

En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan:
https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE

tratt
353 Inlägg
7 februari 2011
Enligt personliga erfarenheter så är Ericsson den bästa i lund, bra lärare och inte för jävliga med att ta dig på alla pengar du har, hälften av min umgänges krets gick på den och körkorten bara flög på dem, väldigt seriösa, dock jävligt svårt att få tider då den är rätt känd och populär.

Jag själv gick på Svenssons Trafikskola som ligger vid Allhelgonakyrkan, mycket trevliga lärare, dock var de så virriga mot slutet så att jag hoppade av och bokade allt själv vilket var ett mycket klokt val, då jag fick kortet direkt, de försökte faktiskt klämma en del pengar av mig på massa skitlektioner, kunde varit seriösare och haft koll på vad jag hade gjort och vart jag låg någonstans i stegen.

Allt som allt, så tror jag Ericsson är ett bra place, mycket bättre än Svenssons, något om de andra kan jag inte yttra mig om, har någon som har gått på Trafikpedagogerna utan något större problem smile

Leg. Spådam
816 Inlägg
10 februari 2011
Om den finns kvar sidanom Spyken så gå absolut inte på den. Minns inte vad den heter men ligger mellan Spyken och vilken skola det nu är som ligger bakom McDonalds. I alla fall, de är otrevliga, nedlåtande och är bara ute efter pengar. Flera som gått där är missnöjda med dem och likaså var jag för många herrans år sen när jag gick där och lärde mig köra. Fixade dock allt som privatist sen när de vägrade släppa vidare mig till halka, uppkörning och skriftligt test. Konstigt nog så gick det bra direkt, trots att de sa att jag inte skulle klara uppkörningen på flera försök...

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.

Sök