6399
Sök

Volvo 740 gle 85a bränslepumps fråga

606 Inlägg
10 februari 2011
Trådstartare
har lyssnat ner i tanken när bilen är i gång och det surrar uta bara den nere i tanken så ha tagit förgivet att pumpen i tanken fungerar dock så tog ja bort säkringen nu och det surrar fortfarande lika mycke i tanken är det huvud pumpen jag hör ? och fungerar bilen även om tank pumpen är väck ?

Kan det lagas ska det lagas! :)

Telge Drifting Team
5 398 Inlägg
10 februari 2011
jottosson skrev:
har lyssnat ner i tanken när bilen är i gång och det surrar uta bara den nere i tanken så ha tagit förgivet att pumpen i tanken fungerar dock så tog ja bort säkringen nu och det surrar fortfarande lika mycke i tanken är det huvud pumpen jag hör ? och fungerar bilen även om tank pumpen är väck ?

ja bilen kan fungera utan att tankpumpen funkar. det sliter mer på huvudpumpen men den kommer att funka

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/

606 Inlägg
10 februari 2011
Trådstartare
turboforssen skrev:
jottosson skrev:

ja bilen kan fungera utan att tankpumpen funkar. det sliter mer på huvudpumpen men den kommer att funka

nu skrev jag precis ett inlägg till dig (A) haha tala om trollen... okok för ganska ofta hör jag min huvud pump jobba ordentligt den skriker ganska bra :p

Kan det lagas ska det lagas! :)

Sök