Är Madmotors.co.uk ett seriöst företag ?

TinyDicksson
13 februari 2011 · 7 Inlägg

Tjena!

Har beställt ett bodykit från Madmotors ( http://www.madmotors.co.uk/ ). Googlade lite på företaget och dom verkar enligt mig serösa.

Det som får mig att bli lite fundersam var från början att man som "non UK byer" måste slutföra beställningen via mail, någon som varit med om detta tidigare ? Antog att det kanske hade något att göra med avgifter man måste betala för att vara ett internationellt företag eller så. Ingen aning, men beställde iallafall.

När jag betällt så skulle "the shippers" hämta upp paketet på måndag eller tisdag. På onsdag mailar jag och frågar om det har skickats. Då svarar han att "the Shippers" ska hämta paketet idag eller på torsdag och att han ska höra av sig med "tracking id". Idag är det lördag och han har inte hört av sig.

Verkar helt klart lite skumt, men varför skulle ett företag som verkar vara seröst riskera sitt rykte för att lura mig på 6000 spänn ?

Killen jag snackat med kallar sig Rob, tror han heter Robert James Dugan och det är han som står som ägare på företaget.

Någon som handlat från dom eller varit med om något liknande ?
Tacksam för svar!

Mvh

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang