Om man kollar på tex DLS CA-serie så har dom högnivå-ingång med autostart. Med andra ord behöver du varken lågnivå eller remote. Du snor helt enkelt signal från bilens orginal-högtalarkablar och steget startar när stereon går igång. Smidigt men ljudkvalitén blir inte lika bra som lågnivå.
"Den som ingen turbo har, han får åka utan bar"