ett bra bilköp för 70.000-100.000 kronor

jocke_gronberg
1 oktober 2006 · 4 586 Inlägg

Blir förvirrad varje gång jag går in på blocket å kollar vad man ska handla för bil nästa sommar

Ett krav på bilen är att den ska vara mellanklassen/småbilsklassen
kul att köra samt inte äldre än från 2000

har funderingar på en MG zr 160 eller golf gti 1.8 180 hästar

vore tacksam för lite hjälp av dig som kört någon av bilarna eller har tips på någon annan bara det inte är en 206 gti.

jag vet att min trimmade 205a gti alltid kommer att vara roligare att köra men det är ju en leksak å ingen bil wink

/jocke

Fredrik.Gustavsson
1 oktober 2006 · 2 123 Inlägg

Fattar inte vad folk håller på med, har dom inget liv eller. sitter och letar masvis med annonser till andra. Men man gör ju som man vill.

XOZ
1 oktober 2006 · 22 Inlägg

så man vill att andra skall behandla en ska man också behandla dem... vet du vart det står ???

Fredrik.Gustavsson
1 oktober 2006 · 2 123 Inlägg

Inget illa menat men det är konstigt att sitta och leta upp 10tals annonser och länka. Då har man verkligen inget att göra. Självklart är det snällt att du gör, ingen tvekan om det men jag undrar bara hur folk orkar hålla på ?

precision
1 oktober 2006 · 2 652 Inlägg

jag tror att när folk sitter på garaget.org har dom så lite att göra så man gör helt enkelt de .

Psychotic Brum säger bilen.
1 oktober 2006 · 394 Inlägg

Fredrik.Gustavsson skrev:
Inget illa menat men det är konstigt att sitta och leta upp 10tals annonser och länka. Då har man verkligen inget att göra. Självklart är det snällt att du gör, ingen tvekan om det men jag undrar bara hur folk orkar hålla på ?

Onödigt på hopp? Killen hade väll lite att göra? so? Han tycker nog de är kul att leta "kap" på blocket.. Många här på forumet lägger ner timmar på att photoshopa bilder åt folk då är det ingen som klagar..
Jag kan rekomenera Audi A3.  i den pris klassen. trevligt pigg liten bil..

Livet börjar vid 1bar! Och 15 Volt :)
EpsiloN Trägnagare
1 oktober 2006 · 185 Inlägg

Enormt snällt av killen att hjälpa till istället för att bara skriva att han kan söka själv....

All show and no go!
jocke_gronberg
7 oktober 2006 · 4 586 Inlägg

har funderingar på en clio sport, eller en golf IV gti rätt grymma bilar

Aidin
8 oktober 2006 ·

Ett hett tips är polo gti 00 och framåt big_smile min är till salu! roligare bil får du leta efter.... Peugeot, renault och andra småbilar i den klassen håller inte mottet jämfört med VW bilarna! Är du intresserad av polon spana in länken : http://www.blocket.se/vi/9293901.htm?ca=14_s

jocke_gronberg
17 december 2006 · 4 586 Inlägg

Blev en golf gti turbo

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang