Reggning 740 t5 vanlig bes?

Hogge_
23 februari 2011 · 186 Inlägg

Ska regga min 740 med t5 nu under våren, Men måste bilen vara besiktigad innan man reggar den? ell kan man regga o besa bilen sammtidigt? Då bilen bara är besiktigad månaden ut.

jimmzzan
23 februari 2011 · 1 168 Inlägg

du kör ju regbes. först och sedan kontrollbes. och den behöver inte vara besiktigad, men vill du köra den dit istället för släp så skadar det ju inte om den är besiktigad som en GL.

Senast redigerat av jimmzzan (23 februari 2011)

zovix Maskinbefäl
23 februari 2011 · 1 038 Inlägg

Rätta mig om jag har fel, men du får alltid köra till besiktningsorganet bara bilen är påställd och försäkrad.

Mvh Magnus

Till att börja med. Ber om ursäkt för min applesi (apple dyslexi). Ipaddan och jag är inte alltid överens om vad som skall stå...
Mitsubishi Galant "4x4 Race edition" (1993)
mange_240
23 februari 2011 · 1 562 Inlägg

zovix skrev:
Rätta mig om jag har fel, men du får alltid köra till besiktningsorganet bara bilen är påställd och försäkrad.

Mvh Magnus

du har helt rätt, körde min valp till besiktningen då jag tog in den i det civila registret. först regga dom den sen en vanlig kontrollbesiktning.

Hogge_
23 februari 2011 · 186 Inlägg

okej jätte tackar big_smile problemet löst då o tråd kan låsas

Slash Saabifierad
24 februari 2011 · 2 026 Inlägg

zovix skrev:
Rätta mig om jag har fel, men du får alltid köra till besiktningsorganet bara bilen är påställd och försäkrad.

Mvh Magnus

Bilen behöver ej vara påställd, enbart trafikförsäkrad! Kortaste vägen till och från besiktningen.

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang