Tycker dom basarna ser ut som många andra billigare element på marknaden och kan säkert låta riktigt bra i rätt låda och med rätt steg.
Får du bra pris på dom så e de klart du ska testa dom!
Vad ska du driva dom med?
"Den som ingen turbo har, han får åka utan bar"