Eftersnack: Vallåkraträffen 21-22/8 2010

Drfrasse Trabant und Saab Uber alles:) 14
7 september 2010 · 1 035 Inlägg

nu får vi vänta tills nästa år big_smile

Random rysk folkbonde !
Trabant och Saab <3
Projekt tråden
Trabant Projektet 14
Mazda 323 GLC "Kadaffi rwd" (1979)
Saab 9000 cse 2.3T a50 "Fidelli" (1998)
Trabant 1.1 "Sportcombi Trabi" (1990)
jappsen
13 april 2011 · 356 Inlägg

Hittade ingen nyare tråd som rörde Vallåkra så jag ställer min fråga här.
Det är så att jag har ett projekt som jag hade tänkt att ställa ut där, har nämligen byggt på min a-traktor i snart 3 och ½ år och i stortsett rört varenda pinal på den. Har hela tiden trott att de vart anmälan på plats (tänkt och ställa upp i sverigen snyggaste Epa/a-traktor såklart) men måste ju föranmälas. Problemet är ju nu att man måste föranmäla... Och skicka in bilder, vilket jag inte har direkt, då den fortfarande är olackat och ser allmänt förjävlig ut.. Dock så har jag ganska fräsch drivlina och motor, polerat insug osv. Så min fråga är, kan man skicka in en bild på en fräsch motor och en flerfärgad hytt, typ.. Har lite svårt o tro att de fungerar, då jag inte precis är någon "känd bilbyggare". Annat hade de ju vart om man vart chip foose men.
Hoppas jag inte postat helt åt hell fel och får svar! Känns ju lite pissigt om man inte får delta när man har vart så inställd påt...

jimmzzan
13 april 2011 · 1 168 Inlägg

jappsen skrev:
Hittade ingen nyare tråd som rörde Vallåkra så jag ställer min fråga här.
Det är så att jag har ett projekt som jag hade tänkt att ställa ut där, har nämligen byggt på min a-traktor i snart 3 och ½ år och i stortsett rört varenda pinal på den. Har hela tiden trott att de vart anmälan på plats (tänkt och ställa upp i sverigen snyggaste Epa/a-traktor såklart) men måste ju föranmälas. Problemet är ju nu att man måste föranmäla... Och skicka in bilder, vilket jag inte har direkt, då den fortfarande är olackat och ser allmänt förjävlig ut.. Dock så har jag ganska fräsch drivlina och motor, polerat insug osv. Så min fråga är, kan man skicka in en bild på en fräsch motor och en flerfärgad hytt, typ.. Har lite svårt o tro att de fungerar, då jag inte precis är någon "känd bilbyggare". Annat hade de ju vart om man vart chip foose men.
Hoppas jag inte postat helt åt hell fel och får svar! Känns ju lite pissigt om man inte får delta när man har vart så inställd påt...

Skicka in lite olika bilder, berätta om den att den ska lackas och du har byggt länge på den osv.
Du kommer få ställa ut, men om du får vara med i tävling eller inte är jag inte säker på, för det är väl det man anmäler sej till?

DalleRacing
13 april 2011 · 1 738 Inlägg

jimmzzan skrev:

jappsen skrev:
Hittade ingen nyare tråd som rörde Vallåkra så jag ställer min fråga här.
Det är så att jag har ett projekt som jag hade tänkt att ställa ut där, har nämligen byggt på min a-traktor i snart 3 och ½ år och i stortsett rört varenda pinal på den. Har hela tiden trott att de vart anmälan på plats (tänkt och ställa upp i sverigen snyggaste Epa/a-traktor såklart) men måste ju föranmälas. Problemet är ju nu att man måste föranmäla... Och skicka in bilder, vilket jag inte har direkt, då den fortfarande är olackat och ser allmänt förjävlig ut.. Dock så har jag ganska fräsch drivlina och motor, polerat insug osv. Så min fråga är, kan man skicka in en bild på en fräsch motor och en flerfärgad hytt, typ.. Har lite svårt o tro att de fungerar, då jag inte precis är någon "känd bilbyggare". Annat hade de ju vart om man vart chip foose men.
Hoppas jag inte postat helt åt hell fel och får svar! Känns ju lite pissigt om man inte får delta när man har vart så inställd påt...

Skicka in lite olika bilder, berätta om den att den ska lackas och du har byggt länge på den osv.
Du kommer få ställa ut, men om du får vara med i tävling eller inte är jag inte säker på, för det är väl det man anmäler sej till?

Dom dämmer alla bilar utan föranmälan, den som är snyggast i den " modell klassen" får en lapp på rutan och får vara med och tävla om priserna! Tjejen ställde ut i s70 klassen utan att ens bett om att gå vara med och tävla, men fick en lapp i rutan att hon hade ett pris o hämta smile så de e bara dyka upp och var i tid för vet ej när de bedömer bilarna under dagen!

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
Granlund
13 april 2011 · 32 Inlägg

Leta upp nån kontaktperson för träffen och ring till honom smile

Volvofreak89 Volvo Nörd
14 april 2011 · 85 Inlägg

Börja me å gå in på deras hemsida och ta en mejladress där till någon som vet nåt å hör me dom, lika bra å föranmäla sig och det är säkert inga problem även om den inte är lackad

Volvo bygger traktorer, Saab bygger flygplan. Jaha vad har det med saken att göra ? inte fan ska du väl flyga med bilen eller hur ? Därför e Volvos växellådor bättre än saabs :D
Volvo V90 "R-design" (2018)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang