3415
Sök

Stämningen här på garaget / gnälltråd :)

5 Inlägg
2 maj 2011
Trådstartare
Har suttit flera kvällar i rad och spanat runt här i forumet & olika trådar, och i 9 fall av 10 så är det alltid någon som ballar ur och börjar käfta. (Inte den milda grad att folk har olika åsikter om vissa saker)

Är det verkligen så provocerande att sitta och läsa vissa saker så att man måste göra en ansträngning för att höras/synas?

Är ingen wannabe forumadmin, men någon måste väll ändå tänkt samma sak?

Så låt oss skapa en rejäl gnälltråd, här!

Soya Racing!

Saabifierad
2 031 Inlägg
2 maj 2011
I och med att vissa skribenter/trådskapare verkar antingen göra sitt yttersta för att provocera eller så är de helt enkelt omogna/inte tänkt till har jag full förståelse för de som blir arga och skriver detta.
Tror även att folk passar på då garagets moderatorer plus admin är extremt petiga med att diskussioner som utvecklas i en annan riktning än grundfrågan ej får förekomma.

Däremot har jag inte lika stor förståelse för dig som stör dig på folk som stör sig och måste göra en tråd om detta.

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

5 Inlägg
2 maj 2011
Trådstartare
Slash skrev:
I och med att vissa skribenter/trådskapare verkar antingen göra sitt yttersta för att provocera eller så är de helt enkelt omogna/inte tänkt till har jag full förståelse för de som blir arga och skriver detta.
Tror även att folk passar på då garagets moderatorer plus admin är extremt petiga med att diskussioner som utvecklas i en annan riktning än grundfrågan ej får förekomma.

Däremot har jag inte lika stor förståelse för dig som stör dig på folk som stör sig och måste göra en tråd om detta.

Anger is already in the air!

Soya Racing!

Muttley
2 maj 2011
Garaget är många gånger så tråkigt att folk inte fattar ironi?. Kolla andra icke nämda forum som är stora ska du få se på nivån där wink.

För övrigt vad jag tror om denne tråd ?? Den kommer troligen att låsas väldigt snart.

129 Inlägg
2 maj 2011
så det är meningen att man ska "arga av" sig här?!...

Sleeper
3 084 Inlägg
2 maj 2011
J***a gnällspik det är väl aldrig någon som käftar på garaget!

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

8 907 Inlägg
2 maj 2011
tkd_rille skrev:
Garaget är många gånger så tråkigt att folk inte fattar ironi?. Kolla andra icke nämda forum som är stora ska du få se på nivån där wink.

För övrigt vad jag tror om denne tråd ?? Den kommer troligen att låsas väldigt snart.

Så länge det är konstruktiva inlägg som för diskussionen framåt så ser jag inget fel i att ha tråden kvar.
För att svara på det första inlägget så har nivån på inläggen ökat markant det senaste året och det ser jag som positivt.

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se

Supraman
2 300 Inlägg
2 maj 2011
Såhär är de.
Dom flesta som gnäller och e stora i käften på forumet gör de för att dom sitter säkert bakom ett tangentbord och vågar skriva sånt som dom aldrig skulle våga säga annars.
Gäller alla forum inte bara här wink

Villa man snacka skit och hålla på så finns andra forum, garaget ska va ett seriöst bilcommunity och då bör man tänka på de när man skriver i de också.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

Muttley
2 maj 2011
Stefan Varberg skrev:
Såhär är de.
Dom flesta som gnäller och e stora i käften på forumet gör de för att dom sitter säkert bakom ett tangentbord och vågar skriva sånt som dom aldrig skulle våga säga annars.
Gäller alla forum inte bara här wink

Villa man snacka skit och hålla på så finns andra forum, garaget ska va ett seriöst bilcommunity och då bör man tänka på de när man skriver i de också.

Vissa förtjänar i och för sig att få sig en avhyvling smile. Men via skrift kan man inte uttrycka känslor. Så fort man skriver något som är lite negativt så tror folk att de är värsta halshuggningen. smile

1 319 Inlägg
2 maj 2011
Och jag som tycker att jag aldrig ser attityds problem inlägg här, brukar iof ofta hålla mig själv i skinnet och inte skriva riktigt fullt ut på en del grejer, kanske andra gör samma sak? Anyhow, inte mycket att klaga på skulle jag säga.

Värre med extrema felstavningar och dylikt. Finns rättstavningsprogram till Firefox, titta in det!

_----------'

Sök