Eftersnacks tråd Karlskrona

WANTED
1 maj 2011 · 613 Inlägg

Här kan vi prata om allt som var på träffen...

BMW E90 330ia "WANTED" (2005)
Clintan66
1 maj 2011 · 2 011 Inlägg

Förhoppningarna var ju stora på oss, men det vart lite dött. Typ en träff i Helsingborg. Sen vart det jäkligt kallt där över .  Även farbror blå var där från början.
Tyvärr väldigt lite med roliga bilar. Kanske blev bättre efter vi stuckit. Fanns ju lite att annat att titta på av det kurviga slaget .
Vart folk är vete tusan, men de kanske valde att dricka istället.

Kommer fler tåg, men tyvärr är det en del mil för att chansa, men de man pratade med vart mycket trevliga.

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
WANTED
1 maj 2011 · 613 Inlägg

Ja det var typ som en fredag lördag i Helsingborg. Men men så kan det vara när man inte vet och kör 20 mil för att man tror att det ska vara något extra roligt och så blir det som det blir smile

BMW E90 330ia "WANTED" (2005)
ZonaX Svetsare
1 maj 2011 · 3 150 Inlägg

Körde bara förbi några gånger och va väll inte världens fetaste bilar att glo på kanske  tongue  Men kul att det händer ändå.

Btw, när jag körde hem såg jag en typ mörkblå/svart Bmw e36 eller e46 med blåa angeleyes, sen slocknade dom typ en halv sekund och sen tändes dom igen så det såg ut som den blinkade  ^^  Faktiskt aldrig sett det innan vad jag kan minnas  tongue

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
744_boy S40 T4 paawha!
1 maj 2011 · 200 Inlägg

tyckte det va helt okej även fast det inte hände så mycket typ tongue

Volvo S40 "KOGGY - The Bad One" (1996)
Volvo 945 classic "den snea" (1998)
Kimmy90 Honda fanatiker
1 maj 2011 · 430 Inlägg

ja de va väll kul å kolla runt lite, annars är en road trip alltid nice smile

My VTEC goes like BWAAAAAAAAH!
Honda Civic Type R - Ep3 "Dailyn" (2005)
Honda Del Sol EG2 VTi "Inspired by the track" (1993)
Honda Accord Type S "Sambons Daily" (2008)
744_boy S40 T4 paawha!
1 maj 2011 · 200 Inlägg

Kimmy90 skrev:
ja de va väll kul å kolla runt lite, annars är en road trip alltid nice smile

ja de hade inte vart fel, hade lite förhoppningar om att alla bilar kunde tagit en sväng runt stan och tillbaks tongue

Kimmy90 Honda fanatiker
1 maj 2011 · 430 Inlägg

Ja de hade varit nice smile hade dock velat ha lite mer uppdelat på parkeringen så man kunde hitta de man gilla.. men man kan inte få allt! big_smile

My VTEC goes like BWAAAAAAAAH!
Honda Civic Type R - Ep3 "Dailyn" (2005)
Honda Accord Type S "Sambons Daily" (2008)
Honda Del Sol EG2 VTi "Inspired by the track" (1993)
AcesHigh666 The devil is a looser and he´s my bitch!
1 maj 2011 · 1 948 Inlägg

Förra gången gillades det inte när dem försökte styra vilka bilar som skulle stå vart. Då kan man inte parkera med sina kompisar, vilket betyder att man inte kan vakta sin bil.

Förra året stod en gäng volvoraggare o lutade mot MIN volvo. Sen var det någon som kastat snus på den sad

Styra upp vilka bilar som ska stå vart funkar bara på seriösa evenemang.

Senast redigerat av AcesHigh666 (1 maj 2011)

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.
Mazda MX-5 "Happy Go Lucky" (1992)
744_boy S40 T4 paawha!
1 maj 2011 · 200 Inlägg

ja fy fan sånt e ju inte kul yikes ne allt bättre å stå vart man vill tongue

Trik
2 maj 2011 · 219 Inlägg

Helt okej bilträff. Trodde de skulle vara lite mer Go i er men men kanske är en vana från Norrköping som man åkte ifrån smile.. Så nu vet alla vart Skylinen kom ifrån smile.. Rätt roligt att höra folks kommentarer vem har köpt denna har inte sett den förut vem är det som kör den yikes...  Hoppas också få se lite Goa bilder smile

Team Radioactive
Nissan Skyline r33 gts-t "pro int v8" (1996)
BERGGREN666
2 maj 2011 · 486 Inlägg

tyckte med bilträffen var helt okey men hade hoppas på lite mer tryck. +1 var ju att många var å kikade på min breddade v90 men som sagt efterlyser bilder på den:)

ROCK ON!!!
KOLL IN MIN PROJEKT:
VW LUPO DEMO BIL GROUNDZERO: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=287059
Poulsen462 Långtradarchaufför
2 maj 2011 · 282 Inlägg

BERGGREN666 skrev:
tyckte med bilträffen var helt okey men hade hoppas på lite mer tryck. +1 var ju att många var å kikade på min breddade v90 men som sagt efterlyser bilder på den:)

hoppas du inte blev allt för nersotad på vägen ner:P

BMW - Det stavas som det låter:)
BERGGREN666
2 maj 2011 · 486 Inlägg

Poulsen462 skrev:

BERGGREN666 skrev:
tyckte med bilträffen var helt okey men hade hoppas på lite mer tryck. +1 var ju att många var å kikade på min breddade v90 men som sagt efterlyser bilder på den:)

hoppas du inte blev allt för nersotad på vägen ner:P

hahah lungt inte så lätt när man kör diesel å inte söta eller hur;)
men gnäller aldrig över sådant tycker en diesel ska sota ju:)
sen förstår jag att de inte är så kul å ligga efter mig den låter ju lite:)

ROCK ON!!!
KOLL IN MIN PROJEKT:
VW LUPO DEMO BIL GROUNDZERO: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=287059
Poulsen462 Långtradarchaufför
2 maj 2011 · 282 Inlägg

BERGGREN666 skrev:

Poulsen462 skrev:

BERGGREN666 skrev:
tyckte med bilträffen var helt okey men hade hoppas på lite mer tryck. +1 var ju att många var å kikade på min breddade v90 men som sagt efterlyser bilder på den:)

hoppas du inte blev allt för nersotad på vägen ner:P

hahah lungt inte så lätt när man kör diesel å inte söta eller hur;)
men gnäller aldrig över sådant tycker en diesel ska sota ju:)
sen förstår jag att de inte är så kul å ligga efter mig den låter ju lite:)

oki, nä men har råkat ut för sånna som är lite mer känsliga mot dieselröken, men sen va det mest för min passargerares skull för ville inte ligga å glo på patriks likkista som bara bromsar, då vart din bättre att se påtongue

BMW - Det stavas som det låter:)
BERGGREN666
2 maj 2011 · 486 Inlägg

Poulsen462 skrev:

BERGGREN666 skrev:

Poulsen462 skrev:

hoppas du inte blev allt för nersotad på vägen ner:P

hahah lungt inte så lätt när man kör diesel å inte söta eller hur;)
men gnäller aldrig över sådant tycker en diesel ska sota ju:)
sen förstår jag att de inte är så kul å ligga efter mig den låter ju lite:)

oki, nä men har råkat ut för sånna som är lite mer känsliga mot dieselröken, men sen va det mest för min passargerares skull för ville inte ligga å glo på patriks likkista som bara bromsar, då vart din bättre att se påtongue

jo vet vissa är hemska men diselrök gör ju inte så mkt på puttsen hahaha.
jo klart den är ju lite trevligare än en vanlig lik kista dnna är ju en lik kista deluxe hahah:)

ROCK ON!!!
KOLL IN MIN PROJEKT:
VW LUPO DEMO BIL GROUNDZERO: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=287059
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang