2993
Sök

Hundgrind eller bur till volvo v70n, vart kan man köpa?

Kung
603 Inlägg
5 maj 2011
Trådstartare
Hej

Behöver grindar till min volvo v70n, allternativt en dubbelbur men vill hälst inte ha en bur.

Vart kan man hitta relativt billiga grindar? ska mest ha dom så att man kan lämna bakluckan öppen utan att oroa sig för att hunden ska sticka iväg.

Har redan lastgaller i metal så att hunden ej kan komma in i baksätet.

Kollade på volvo men det skulle gå på nästan 5000:- och då kan man lika bra bygga ett galler själv, men vill hälst ha något som ser bra ut och funkar bra.

Japp har googlat, får bara fram trådar och skit från runt 2006 : /

MVH

Edit, titel.
Senast redigerat av Uttelito (5 maj 2011)

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.

624 Inlägg
5 maj 2011
jag har en ytterst ytterst sparsamt använd hundgrind till v70n -05 som skräpar.kan kolla om det är komplett med dörr och allt, är "orginal".

återkommer efter helgen med mer info etc..
Senast redigerat av guwib (5 maj 2011)

who´s the man?

Kung
603 Inlägg
5 maj 2011
Trådstartare
guwib skrev:
jag har en ytterst ytterst sparsamt använd hundgrind till v70n -05 som skräpar.kan kolla om det är komplett med dörr och allt, är "orginal".

återkommer efter helgen med mer info etc..

Trevligt smile

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.

underordnad allfixare
696 Inlägg
5 maj 2011
kolla blocket. köpte mina grindar där när jag hade en v70n fick 2st grindar plus mellanvägg för 700:-

Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!

Kung
603 Inlägg
9 maj 2011
Trådstartare
Kollade på blocket men hittade inget vettigt dessvärre sad

32 Inlägg
14 maj 2011
finns hos volvo, mellanvägg och grind på en sida kostar dock ca 2,5k

Sök