Eftersnackstråd: Utställning, drifting och nu 201 meter oxå! Bivaröd 4 Juni

Nitrometanskada Gött mos
5 juni 2011 · 1 096 Inlägg

Vill börja med att tacka tävlingsledning, funktionärer och domare för ett mycket väl genomfört event! Allting flöt på i ett bra tempo som också hade ett gott säkerhetstänk!

Vi hade även vädret på vår sida, satan så varmt o skönt vi haft det!

Kan någon delge oss vilka som fick priser i utställningen?

Jocke i sin V8:a försedda BMW vann iallafall välförtjänt driftingen, men det var otroligt jämt.. jag hade inte velat vara domare när det skiljer så lite mellan förarna!

Sen vill jag även promota och gratulera min bror Rasmus_94 här på garaget som i lördags fick sin driftinglicens! I kvalet hamnade han på plats 18 av 29, efter 10 mils helt legal övningskörning och en dags drifting på knutstorp.. mot förare som både haft körkort i 5, 10, 15 år och även tävlat i drifting regelbundet i flera år.. det är fan galet!

Även roligt att det blev 201m körningar! Min enda kritik dock är att gör sådana ändringar i tid och meddela tydligt om det direkt.. jag är säker på att uppslutningen på 201m skulle kunna varit större om detta besked getts tidigare.. det skulle tillex mycket väl kunna kommit ett gäng revanschsugna Team Bonnmeck-bilar efter en dag på Emmaboda de inte var helt nöjd med..

Synd också att det dröjer så länge tills nästa deltävling!

Mvh
Marcus Möller

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck
Volvo 242 Turbo "242 From Hell" (1975)
Saab 9-5 Aero Sportsedan "Caramell" (2004)
MrJAM
6 juni 2011 · 1 464 Inlägg

Inget direkt att tillägga. När jag kom ner till 201m så var det rätt lite fok. Hoppas det fungerade bra iallafall.

Grattis till Tessan som vann med sin Mustang i kategori "styling". Känns... underligt eftersom den är väldigt original vad jag vet. Men likväl! Och jag vill också tack HLMK och alla funktionärer. Hoppas de upplevde att det gick lika bra som vi andra som bara fanns där som åskådare/fotografer.

Och tack till Jocke för 50-lappen i bespisningen. Värmande kommentar som anledning att slippa betala... big_smile

Bilder, del 1, hit >>> http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 0#p2794400

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
TessanP
6 juni 2011 · 5 Inlägg

MrJAM skrev:
Inget direkt att tillägga. När jag kom ner till 201m så var det rätt lite fok. Hoppas det fungerade bra iallafall.

Grattis till Tessan som vann med sin Mustang i kategori "styling". Känns... underligt eftersom den är väldigt original vad jag vet. Men likväl! Och jag vill också tack HLMK och alla funktionärer. Hoppas de upplevde att det gick lika bra som vi andra som bara fanns där som åskådare/fotografer.

Och tack till Jocke för 50-lappen i bespisningen. Värmande kommentar som anledning att slippa betala... big_smile

Bilder, del 1, hit >>> http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 0#p2794400

Hahaha,då är vi minst två som tycker det är underligt men men...Det va ju Peoples Choice så tydligen hade någon röstat i alla fall..lol
Annars var helgen kanon skoj med mycket trevliga människor i drifting/foto världen..wink

BLUE-LEON
9 juni 2011 · 77 Inlägg

ja det va en najs söndag med fint väder...
körde några rundor uppe på 201 m  o fick som bästa tid 9,17... jag e rätt nöjd!!

seat "black" leon 1,8t top sport
blue leon såld!!!! :(
HARD INK TATTO!
www.kristianstadsstreetracers.tk
Seat Leon "black leon" (2001)
MrJAM
9 juni 2011 · 1 464 Inlägg
Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang