INFÖR: EDPS Hedlanda race weekend hede och midsommaryran 24-26/6

sjovold Wolfman Cruisers
15 juni 2011 · 1 258 Inlägg

Lista över anmälda uppe nu smile

http://www.midsommaryran.se/hedlanda-ra … ttachments

ANMÄL ER NU!

----->Strippen S2<-----

VCRACING
Rojpen
23 juni 2011 · 2 230 Inlägg

det kommer finnas en resturang på flygplatsen dvs han som äger banan. kommer att serveras mat dryck och alkohol dock ENDAST i restaurangen/öltältet utan för detta område är det förbud mot att dricka alkohol.

kommer finnas flera platser att köpa mat dricka och glass i publikområdet även.
http://www.midsommaryran.se/sites/midsommaryran.se/files/Karta%20Hedlanda_0.PNG

Senast redigerat av Rojpen (23 juni 2011)

så kan det vara då det inte blev som det skulle
LilleSKUTT
23 juni 2011 · 512 Inlägg

bara oljebyte kvar nu smile

Ford t-23 hotrod "MEANBUNNY" (1988)
Rojpen
23 juni 2011 · 2 230 Inlägg

LilleSKUTT skrev:
bara oljebyte kvar nu smile

fan vad gött big_smile kul att du fick ihop den smile vart bor du btw på hede campingen eller? under helgen alltså tongue

så kan det vara då det inte blev som det skulle
LilleSKUTT
23 juni 2011 · 512 Inlägg

nä sover i rodden  gott om plats i den smile nån som har ett garage i sveg att låna ut som man kan ställa sig i så blir det inte så kallt smilesmilesmile  nä skämt å sido ska slagga i en lght i sveg men skulle gärna låna in mig i ett garage över nätterna gärna närheten av ok

Ford t-23 hotrod "MEANBUNNY" (1988)
Roger_ BILVÅRDSTEKNIKER / REKONDARE
24 juni 2011 · 209 Inlägg

LilleSKUTT skrev:
nä sover i rodden  gott om plats i den smile nån som har ett garage i sveg att låna ut som man kan ställa sig i så blir det inte så kallt smilesmilesmile  nä skämt å sido ska slagga i en lght i sveg men skulle gärna låna in mig i ett garage över nätterna gärna närheten av ok

Ska du åka från sveg upp till Hedlanda lördag o söndag ???? jobbar ju på Volvo o det ligger vid ok

LilleSKUTT
26 juni 2011 · 512 Inlägg

street_cars skrev:

LilleSKUTT skrev:
nä sover i rodden  gott om plats i den smile nån som har ett garage i sveg att låna ut som man kan ställa sig i så blir det inte så kallt smilesmilesmile  nä skämt å sido ska slagga i en lght i sveg men skulle gärna låna in mig i ett garage över nätterna gärna närheten av ok

Ska du åka från sveg upp till Hedlanda lördag o söndag ???? jobbar ju på Volvo o det ligger vid ok

tanken var det från början men vart hede lördag-söndag  tack för erbjudandet tyvärr hade jag inte tillgång till internet när jag väl börjat åka uppåt men löste sig endå..

nu tar vi å avslutar här och fortsätter i en eftersnackstråd

Ford t-23 hotrod "MEANBUNNY" (1988)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang