Du kan inte tänka billigt på en alkotestare. De som installeras i bilar är inte alltför ofta så himla bra. Vet folk som provat dricka lite och sen blåsa och ändå blir de grönt för att starta bilen.
Du kan inte tänka billigt på en alkotestare. De som installeras i bilar är inte alltför ofta så himla bra. Vet folk som provat dricka lite och sen blåsa och ändå blir de grönt för att starta bilen.
Sådan har jag använt på fester. Skitskoj kan man ha med dem på ex sälen resor. Givetvis så skippar jag bilkörning dagen efter alkohol!
hehe jo de ska väl vara helrätt med.
Och Enchzz de har jag aldrig talat om men om du säger att du inte vill lägga för mycket på den och ska köra dagen efter så är de bättre du lägger nyckeln. de under tusenlappen är rena skämtet.
Hur kan du veta att det finns en polis här som kallas Bosse Batong?
Nu blire offtopic men jag ska sova i hans grannes hus . fredag åker vi ut dit.
Haha. Då ska du sova 2 km från mig.
haha nära. Men för att ge dig tips för att vara on igen så åk ner till göran och se om han kan beställa hem en alkomätare till dig. I med han har bilverkstan så borde han nog kunna hjälpa dig
Nu blire offtopic men jag ska sova i hans grannes hus . fredag åker vi ut dit.
Haha. Då ska du sova 2 km från mig.
haha nära. Men för att ge dig tips för att vara on igen så åk ner till göran och se om han kan beställa hem en alkomätare till dig. I med han har bilverkstan så borde han nog kunna hjälpa dig
Inte omöjligt. Men måste lägga pengarna på en ny diff till bilen nu så alkomätaren får vänta nu.
Inte omöjligt. Men måste lägga pengarna på en ny diff till bilen nu så alkomätaren får vänta nu.