Woojen skrev:Tjenare tänkte kolla ifall någon har en kompmätare att låna ut snabbt eller något ställe som gör de billigt MVH
Woojen skrev:fasen vad billiga dom var då :S då är de ju värt att köpa tror jag :p, haha men vill inte köra bilen nu innan jag vet att det inte är fel
anafylaxi skrev:Woojen skrev:fasen vad billiga dom var då :S då är de ju värt att köpa tror jag :p, haha men vill inte köra bilen nu innan jag vet att det inte är felLåna din pappas bil
Woojen skrev:anafylaxi skrev:Woojen skrev:fasen vad billiga dom var då :S då är de ju värt att köpa tror jag :p, haha men vill inte köra bilen nu innan jag vet att det inte är felLåna din pappas bil Får invänta den! Ska ni till garaget idag?
anafylaxi skrev:Woojen skrev:anafylaxi skrev:Låna din pappas bil Får invänta den! Ska ni till garaget idag?Jag skall dit en sväng iaf. Tänkte börja med golfen igen! Strippa dörrarna samt bakluckan och börja spackla och slipa på dom Kommer du och hälsa på? Vi har städat och jag har installerat mer belysning så det är grymt där nu
Woojen skrev:anafylaxi skrev:Låna din pappas bil Får invänta den! Ska ni till garaget idag?
anafylaxi skrev:Låna din pappas bil
-Iceman- skrev:din snåle jävel..! hahalägger ut en forum tråd för å låna en komptestare..
-Iceman- skrev:jag har, du kunde frågat mig..alla borde ha en.! så köp en