Köpa till tjejen?

OverBoosted AUTOBAHNRASER
13 augusti 2007 · 3 804 Inlägg

Jag måste hålla med bobo SNÅLA! smile så hon inte vänjer sig wink var romantisk bara romantik går alltid hem. o gillar hon inte din romantik så älskar hon dig inte anyway tongue


Bmw osv..
Gone-in-60-sec
13 augusti 2007 · 83 Inlägg

mm allt låter ju bra, med middag och så.. håller med om det att d är bättre om du köper något istället för o ge pengar. Sen tycker jag att de e super gulligt om du ställer upp på nogot som du inte gillar, men som du vet att hon tycker om.. Typ gillar hon hästar, häng med henne upp till stallet.. o liksom verkligen "offra" dig.. d skulle jag tycka va mmm.. o d visar vekligen att du gillar henne.. smile

har kontroll
Volvo 945 (1992)
Malm3n Fotograf @ Team Insane Racing
14 augusti 2007 · 1 781 Inlägg

köp lite sexiga underkläder till henne samt laga något gott att äta samt messa levande ljus och sånt. om du köper lite sexiga underkläder så ge henne dem lite senare in på kvällen så kan det nog gå riktigt dint ska du se:P.. tjejer älskar ju underkläder trotts allt:P

Team Insane Racing
pUs Ûbersturmstekare
14 augusti 2007 · 534 Inlägg

SwenssonGTI skrev:
Hejsan!

Har ett litet problem, blev ihop med en tjej för bara några dagar sedan, nu fyller hon år på torsdag.. några förslag på vad man kan ge henne?

Bjuda ut henne på resturang samt gå på bio?

kom gärna med förslag!

/Jesper

Slå inte på så extremt stort, blev ni nyss ihop så förväntar hon sig väl inte direkt att bli hämtad i en hummerlimo..

Sen känns det väl som det beror på vad hon är för typ. Uppskattar hon romantiska små gulliga grejer, eller är hon en material girl som helst vill ha kontanter, eller vill hon bara känna sig prioriterad mest av allt vid såna här tillfällen.. you get the drift.

mjukismagnus
14 augusti 2007 · 470 Inlägg

En massagestav och någon God massageolja för att liva upp stämmningen med det brukar funka.... smile

Jag är inte bara snygg, jag är singel också!
Golf_bunny The Queen
14 augusti 2007 · 200 Inlägg

Jag tycker att du borde laga en fin middag med levande ljus och allt. Sen tittar ni på en film som verkar bra och tii present så kan du ju alltid köpa ett snyggt halsband i guld och en buket rosor smile Men, du ska dock inte ge pengar till henne för det blir mer personligt om du har köpt något...

Golf Racing*
FreddeK
14 augusti 2007 ·

Golf_bunny skrev:
Jag tycker att du borde laga en fin middag med levande ljus och allt. Sen tittar ni på en film som verkar bra och tii present så kan du ju alltid köpa ett snyggt halsband i guld och en buket rosor smile Men, du ska dock inte ge pengar till henne för det blir mer personligt om du har köpt något...

jösses ett guldhalsband på den korta tiden?? nä lägg av. jag tycker det låter överflödigt...kul när nästa gång hon fyller år...ribban är lagd och får hon inte något värre då så blir hon säkert besviken...

ChainsOfMisery En gång Volvo, alltid Volvo
14 augusti 2007 · 165 Inlägg

En upplevelse, komponera något av din egen kreativitet. Men inte för dyrt ännu, det kommer när giftermål närmar sig wink.

cutlass
14 augusti 2007 · 383 Inlägg

En stor Grattis kram med nåt gulligt sagt inbakat borde väl räcka!!!!??... jag skulle bli överlycklig om jag fick ett nytt oljetråg just nu om ja fyllde år...   roll

If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream with a mean machine
and hell in his eyes.
Golf_bunny The Queen
15 augusti 2007 · 200 Inlägg

Freddeponken skrev:

Golf_bunny skrev:
Jag tycker att du borde laga en fin middag med levande ljus och allt. Sen tittar ni på en film som verkar bra och tii present så kan du ju alltid köpa ett snyggt halsband i guld och en buket rosor smile Men, du ska dock inte ge pengar till henne för det blir mer personligt om du har köpt något...

jösses ett guldhalsband på den korta tiden?? nä lägg av. jag tycker det låter överflödigt...kul när nästa gång hon fyller år...ribban är lagd och får hon inte något värre då så blir hon säkert besviken...

Ja, men det behöver inte vara ett dyrt guldhalsband, det finns ju för under 200 kr om det är så...

Golf Racing*
SwenssonGTI
16 augusti 2007 · 358 Inlägg

njae, halsband och grejer blir det inte, men tack för alla förslag!!

hedley Saaboholic
16 augusti 2007 · 3 129 Inlägg

Resturang helt klart..alltid uppskattat.

eftersom ni inte vart ihop länge så räcker det bra så..

eller laga en fin middag hemma med ljus och allt och ge henne en bukett smile

båda är alltid uppskattade wink

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
Cizla Pfffft
16 augusti 2007 · 906 Inlägg

presenter är överskattat, var inte så matriell. ta henne på middag.. en picknick(yeah right med detta vädret) eller ngt annat mysigt. bara ni två smile men e hon "ska ha, ska ha" släng med ett armband, nån blommor kanske? eller ngt annat trevligt som hon kan ha kvar som minne wink

Good luck!

Umadbro?
Murvald Knegare
16 augusti 2007 · 718 Inlägg

Tycker du ska komma på något själv.. Så det blir personligt.. Tror itne min flicka skulle uppskatta att få typ ett guldarmband och en middag, sen ser hon att jag gjort en forumtråd om ideér.. Nåja. Lycka till vad du än bestämmer dig för. .smile

William 2009-02-20
peugeot_glidare
3 augusti 2011 · 3 Inlägg

jag skulle bjuda ut tjejen på något fint hotell med spa o massage och sedan ge henne 3000 kr för att shoppa förbig_smile

Sissi
3 augusti 2011 · 108 Inlägg

Hehe lite gammal tråd,men nä inte vill man då ha pengar å shoppa för eller presentkort, känns lite sådär lastminute panikpresent. Bästa presenterna är de som överraskar en totalt smile

Sponsor: http://www.stylingwebben.se - Diodslingor/Diodlampor
peugeot_glidare
3 augusti 2011 · 3 Inlägg

nice vare din tråd eller:D

Marticus Meldem
3 augusti 2011 · 917 Inlägg

årets trådlyft, herrejösses.

aja då kan man ju lika gärna bidra lite ist smile

Flickvännens senaste födelsedag så åkte vi iväg och körde go-cart på förmiddagen (första gången för henne, hon älskade det), sen käkade vi ute på restaurant för att sedan avsluta med en bio. Gick hem 100% och även jag fick en present på kvällen.....^^

(╯°□°)╯​︵ ┻━┻
Hamilton
3 augusti 2011 · 8 864 Inlägg

Låser tråden då trådskaparen hunnit köpa minst 4 presenter till tjejen sedan 2007 då tråden startade.

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang