5412
Sök

Köpråd Ford Mustang -78

811 Inlägg
4 augusti 2011
Trådstartare
Har hittat en Ford Mustang i renoveringsskick på blocket. Bilen har vart körd förra sommaren men nu ligger bromsarna på bak och förgasaren behöver nog en renovering, samt att det finns rost på den. Vad tror ni är ett rimligt pris att buda på bilen?  Länk till annonsen http://www.blocket.se/vi/34739865.htm

mvh

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.

7 385 Inlägg
4 augusti 2011
jag hade gett MAX 5000 kronor för den bilen .... den karossen är inte direkt eftertraktad

811 Inlägg
4 augusti 2011
Trådstartare
CHEEVA skrev:
jag hade gett MAX 5000 kronor för den bilen .... den karossen är inte direkt eftertraktad

Jag hade tänkt bjuda lägre än så... men man vill ju inte bli utkastad

Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.

7 385 Inlägg
4 augusti 2011
bjud 2000 kr till och börja med smile det tycker man ju att den borde vara värd iallafall... eller börja på 1500 och gå uppåt

811 Inlägg
4 augusti 2011
Trådstartare
Får försöka med det, vet du något om Mustang II annars? om det är en bra bil

7 385 Inlägg
4 augusti 2011
rough_boy skrev:
Får försöka med det, vet du något om Mustang II annars? om det är en bra bil

tyvär vet jag inte så mycket om den ... vet bara att 80tals mustangerna låg riktigt illa på vägen och var tunga som as fram, men allt går ju att bygga om smile

Skrotsamlare
4 031 Inlägg
5 augusti 2011
Framvagnen är poplär att hänga dit på diverse roddar & annat kul, så nog bör det väl gå att få lite vähållning iaf. Sexan som sitter under läppen är nog en europeisk spis, typ samma som gamla Granada.

Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...

1 482 Inlägg
5 augusti 2011
Dom har rätt bra väghållning, resten e runk.

BLT Service
Theracords Music Label

12 086 Inlägg
5 augusti 2011
Fifan vilket junk, urful och dessutom i urdåligt skick. Köp något annat.

2 182 Inlägg
5 augusti 2011
Då bjuder jag 5005 smile Går säkert göra nått kul av den.

Men börja lågt å gå uppåt, men inte över 5-6000 tycker jag, om det finns delar som följer med så är det ett +

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

Forummoderator
9 299 Inlägg
5 augusti 2011
Ful eller ej är det en bil med viss kultstämpel.

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.

Saabifierad
2 031 Inlägg
5 augusti 2011
Tänk på att den inte är besiktigad sedan 2008, däremot är mätarställningen intressant om Mustangen ej har Fords 9999-mils trippmätare. Fast den ser rätt sunkig ut för att bara rullat 10.000 mil, hmmm neutral
Senast redigerat av Slash (5 augusti 2011)

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

811 Inlägg
6 augusti 2011
Trådstartare
Egentligen är det ju en 1500:- bil. Förväntar sig nog bara mer för att det är just en Mustang. men det kanske är oförskämt att bjuda så lite?  Hur är motorn i bilen då? är den bara skit eller?  Bensinförbrukning runt 1,3?

Handledare
1 481 Inlägg
6 augusti 2011
Finns en på blocket som är mer eller mindre körklar för 14000:-.
Kan du fixa i ordning den för dom pengarna? Tror inte det.

Sök