Inför: Samkörning/Karavan till Familia 20/8 (VALLÅKRAKVÄLLEN)

Tomten88
8 augusti 2011 · 103 Inlägg

BMC (Blekinge Midnight Club) kommer styra upp en samkörning ner till Hbg/väla/hyllinge på lördagen 20/8, på eftermiddan.

Vi kommer samlas på lilla parkeringen (den nere vid rondellen/vid e22) på Rosenholm i Karlskrona.
Sen köra ner till ÖoB i Ronneby/Kallinge för att möta upp dem som kommer därifrån.
Därefter är det raka spåret ner till Familia med ett stopp i Kristianstad vid Statoil.

Rosenholm/Karlskrona
Samling 13:00 Avgång 13:30

ÖoB Ronneby/Kallinge
Samling 13:45 Avgång 14:15

Statoil Kristianstad
Vi är på plats ca 15:15
Avgång sker strax efter 15:30, beroende på hur lång tid folk tar på sig.

Beräknad ankomst i Hyllinge vid Familia senast 17:00, som sagt beroende på hur lång tid det tar i Kristianstad.

Jag kommer köra ledarbilen(Pärlvit Audi S2) och allt kommer ske i lugnt tempo, vänligen respektera detta!
För dem rastlösa bakom ratten som är "tvugna" att köra om och leka lite längs vägen så det "okej", MEN, fall tillbaka i karavanen sedan för att inte splittra karavanen.
Anledningen till samkörningen är för att anlända samtidigt och för att det är så mycket trevligare att köra i karavan som håller ihop!

MvH BMC CREW..

crazy_j_bert
8 augusti 2011 · 79 Inlägg

tror inte jag kan följa med men vi får se blir nog bara eventulellt ner över dan isf:)

Honda crx rwd "crx s13 ca18det rwd" (1988)
FreddeLi Studerande maskiningenjör
10 augusti 2011 · 1 903 Inlägg

fan vad sugen jag blir på att köra med sad hade vart skoj som fan.... men måste flytta den helgen eller dagarna innan hmm

Saab 9-5 2.0t "Biopower" (2000)
Tomten88
17 augusti 2011 · 103 Inlägg

Snart lörda.. Verkligen inga härifrån som ska med ner? Det är verkligen värt mödan att ta sig ner smile

Senast redigerat av Tomten88 (17 augusti 2011)

crazy_j_bert
17 augusti 2011 · 79 Inlägg

Vill jätte gärna ner men vet inte om jag kan/har rådhmm

Honda crx rwd "crx s13 ca18det rwd" (1988)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang