3958
Sök

Ang bröllopsfest.

3 182 Inlägg
19 augusti 2011
Trådstartare
ska gifta mig i februari 2012 borgerligt men ska ha en fest efter och har världens besluts ångest om vad vi ska göra antingen blir det hyra lokal och ta in en catering firma som får fixa maten eller så hyr jag en Restaurang, vill gärna ha tipps på vad ni hade gjort eller har gjort, vi gärna ha tipps på bra ställen (Restauranger) i stockholm som ni kanske till och med har haft bröllopsfest på. 
några kommer säkert fråga varför februari jo det är enkelt den dagen vi gifter oss på är vår 10års dag.

8 906 Inlägg
19 augusti 2011
Finns ekonomin så är Berns Salomger kanske ett val. Röda Rummet där är ju inte helt fel ställe att käka middag på.

Själv drog jag utomlands i 2v efter vigseln för att slippa fippla med fest ;-)

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se

3 182 Inlägg
19 augusti 2011
Trådstartare
budgeten ligger på runt 40tusen o då blir det runt ca: 30-35pers.

2 271 Inlägg
19 augusti 2011
Vi körde också borgerligt man hade festen i min brors trädgård, däremot satt vi och funderade på samma
sak som du innan det bestämdes.
Gumman har nån lista någonstans, får återkomma med den.
Däremot googla på festvåning sthlm och börja ringa runt och få offerter, tror det va där hon började.

832 Inlägg
20 augusti 2011
Vi hyrde en lokal och tog in en catering firma då vi hade ett sällskap på 60-70 pers så blev det billigast så. Jag vet inte men det går kanske inte att jämföra priserna här uppe mot stockholm. Men det slutade på ungefär 15k för maten har jag för mej iaf.

Lemmy till upprörd skribent:
"-Utnyttjar vi groupies? Groupies? Hur kan du kalla din dotter för det!"

Sök