3886
Sök

Moderator låser bilar??

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
21 augusti 2011
^Håller helt klart med det är mycket gnäll, har fått en bil nerplockad EN gång endast och det tog mig ca 20 min att åka o ta lite bättre kort. När denna bilen såldes tog jag bort den och sen med nästa bygge väntade jag tills bilen faktiskt var något att se innan jag ens brydde mig om att ladda upp den. Då la jag ca 1 timme och åkte till en kompis med bra kamera och sen drog vi ut o tog lite kort.

Min senaste leksak har jag tagit seriösa bilder redan när den var "skabbig" men helt klart är vissa modeller mer intressanta även när det är skabbiga än vad vissa är när de är skitfina. Sen updaterar man efterhand med bra bilder och bra info.

Visst man måste inte åka och vara skitseriös, med det tar inte många minuter att ta en sjysst bild som blir godkänd även med mobiltelefon.

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

225 Inlägg
21 augusti 2011
Trådstartare
AcesHigh666 skrev:
^Håller helt klart med det är mycket gnäll, har fått en bil nerplockad EN gång endast och det tog mig ca 20 min att åka o ta lite bättre kort. När denna bilen såldes tog jag bort den och sen med nästa bygge väntade jag tills bilen faktiskt var något att se innan jag ens brydde mig om att ladda upp den. Då la jag ca 1 timme och åkte till en kompis med bra kamera och sen drog vi ut o tog lite kort.

Min senaste leksak har jag tagit seriösa bilder redan när den var "skabbig" men helt klart är vissa modeller mer intressanta även när det är skabbiga än vad vissa är när de är skitfina. Sen updaterar man efterhand med bra bilder och bra info.

Visst man måste inte åka och vara skitseriös, med det tar inte många minuter att ta en sjysst bild som blir godkänd även med mobiltelefon.

+1 på ditt motto

Det Gäller Att Dö Ung Så Sent Som Möjligt=)
NISSAN MOTORS=NISMO, HONDA MOTORS=HOMO.
rost(hål) är lättare än kolfiber.

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
21 augusti 2011
Bilvärde har absolut inget med saken att göra - quattron här på vänster = 4k
Är den i bra skick? 26år gammal, så den ser ju inte ny ut direkt.
Är den intressant? För vissa kanske, en gammal quattro börjar bli svårt att hitta.
Har jag skrivigt någon info? Yes, men inte allt jag kunde skrivigt.
Är det bra bilder? Dom är förvissa tagna med systemkamera. Men dålig fotograf + att jag inte haft möjligheten att flytta omkring på bilen gör bilderna rätt tråkiga.

MEN
Den gör ett seriöst intryck! Dvs jag har försökt gjort det bästa utav situationen.
Bilderna är kanske tagna i ett speciellt ljus för att få lacken att se så bra ut som den kan, och så kanske jag försöker få lite intressanta vinklar trots att jag bara står på parkerinen.
Infon handlar om intressanta saker alla kan förstå. Inte en lång novell, och speciella saker utmärks. Samt att texten är korrekt skriven, med punkter, brytningar osv för att det ska bli lätt att förstå.

Och även jag har fått en bil låst. Den var inte fin, och inte seriös. Trots att det var meningen och att den vann 2 utmärkelser (Mest kommenterade och Mest besökta) så fick den inte vara uppe.

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

Forummoderator
10 576 Inlägg
21 augusti 2011
läs reglerna och läs i där för avsett forum.  så svårt kan det inte vara

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=30235

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök