Det är så att jag har börjat fundera lite på hur jag ska fina upp ljudet lite till
245an.
Grejen är det att bilen kommer att byggas om rätt mycket och det är lite hemligt!

Men varför jag frågar bara om kitsystem är för att jag vill helst slippa ha bas i bagageutrymmet.
Kan man köra med ett kitsystem i framdörrarna och ett till i bakdörrarna? Samma högtalare förstås.
Eller ni som bygger ljud? Förbjuder ni en sådan tanke? ( ^^; ) Kommer det låta skit rent utsagt?
Det jag tänkte på är Kicker KS 6.5 Kit och sen nått kicker steg, vet inte om man ska köra nått som kan driva allt eller om man ska ha två separata för fram och bak?
Varför kicker? Jo, ÄLSKAR designen! Och de bilar jag har hört med kicker så gillar jag det.
Spelar faktiskt ingen roll om det inte kommer kunna gå att kräma på utav bara fan, för att jag
vill hellre ha FINT ljud än att det låter förjävligt när man höjer.
Anledningen till att jag vill ha ljud när det ska byggas annat i bilen är att jag skulle nog inte
greja att åka runt i en bil hela tiden utan stereo, är så beroende utav musik.
Alltid att man har musik på, blir knäpp om man inte får lyssna på musik på ett tag.
Har ni någon annan idé eller kan detta gå? Kan inte mycket om Billjud.. Så någon lär väl skratta åt idén! ( ^^; )