Inför: Street Meet North Bilutställning 3/9 -11 Luleå

NMI
2 september 2011 · 1 045 Inlägg

Har ni ingen bil ställa ut kom gärna titta,,, alla bilar motorcyklar m,m är självklart välkomna,,

kommer ha massa erbjudanden i butiken,,
Ampire basar 595:-
Ampire kitsystem 795:-
20% på autosmart bilvårds produkter,
20% på xenonkit
m,m kom fynda.

Nu är vi även åf för www.vtech.se motoroptimering, dom som bokar tid för detta får även riktigt bra rabatt på ord pris..

BMW 740D "V8 Biturbo diesel" (2001)
Ford F250 Superduty "Diesel trucken" (2004)
tumtum
2 september 2011 · 48 Inlägg

Ni kommer se ett uppkäfftigt lass imorn big_smile

tumtum
Volkswagen tiguan "tiggan" (2014)
tumtum
2 september 2011 · 48 Inlägg

vars anmäler man sig ?

tumtum
Volkswagen tiguan "tiggan" (2014)
NMI
2 september 2011 · 1 045 Inlägg

Bara rulla in i tid,, annars http://streetmeetnorth.se/

BMW 740D "V8 Biturbo diesel" (2001)
Ford F250 Superduty "Diesel trucken" (2004)
FenixxLasse
3 september 2011 · 113 Inlägg

tumtum skrev:
Ni kommer se ett uppkäfftigt lass imorn big_smile

Du är varmt välkommen wink

Mercedes 190E "190 5.5 V8 Super AMG" (1991)
te_wik Forummoderator
3 september 2011 · 12 813 Inlägg

Någon liverapport? smile



Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
FenixxLasse
3 september 2011 · 113 Inlägg

41 utställda bilar och en motorcykel, riktigt bra med folk, härlig stämning å en gnutta otur med vädret (duggregn mot slutet). Men i det stora hela är vi riktigt nöjda med dagen. smile

Bilder kommer upp till veckan på hemsidan om inget onormalt inträffar smile

Tack till alla som ställde upp, alla som kom å ställde ut å naturligtvis till alla som kom för att titta på alla fina bilar och umgås! smile

MVH/ SMN Crew

Senast redigerat av FenixxLasse (3 september 2011)

Mercedes 190E "190 5.5 V8 Super AMG" (1991)
te_wik Forummoderator
3 september 2011 · 12 813 Inlägg

FenixxLasse skrev:
41 utställda bilar och en motorcykel, riktigt bra med folk, härlig stämning å en gnutta otur med vädret (duggregn mot slutet). Men i det stora hela är vi riktigt nöjda med dagen. smile

Bilder kommer upp till veckan på hemsidan om inget onormalt inträffar smile

Tack till alla som ställde upp, alla som kom å ställde ut å naturligtvis till alla som kom för att titta på alla fina bilar och umgås! smile

MVH/ SMN Crew

Lite trist med vädret då som ställde till det och ni fick avsluta tidigare än planerat hmm Vet inte om det var dig jag pratade med inne i butiken men var ju helt tomt på folk när vi kom till området.



Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
NMI
4 september 2011 · 1 045 Inlägg

te_wik jag pratade med 3st i butiken som hade kommit lite senare,,

jo tyvärr så regnade en del och var väldigt kallt, så var nog lika avsluta lite tidigare,, men vi får ta nya tag nästa år och satsa lite mer.  har redan börjat fundera hur man kan göra det bättre smile

men roligt ni kom förbi.

Ford F250 Superduty "Diesel trucken" (2004)
BMW 740D "V8 Biturbo diesel" (2001)
te_wik Forummoderator
4 september 2011 · 12 813 Inlägg

NMI skrev:
te_wik jag pratade med 3st i butiken som hade kommit lite senare,,

jo tyvärr så regnade en del och var väldigt kallt, så var nog lika avsluta lite tidigare,, men vi får ta nya tag nästa år och satsa lite mer.  har redan börjat fundera hur man kan göra det bättre smile

men roligt ni kom förbi.

Jo vi var tre stycken som kom dit.

Okay, bra bra! smile




Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
FenixxLasse
4 september 2011 · 113 Inlägg

Jo vi talades vid med några av dom utställare som var där och diskuterade fram att det var lika att tidigareställa prisutdelningen då vädret bara såg ut att bli sämre och folk verkade dra sej undan.
Men förutom det så var det lyckat, och vi har redan nya idéer om hur man kan göra dagen lite roligare för både utställare och besökare nästa gång smile

SMN / Crew

Mercedes 190E "190 5.5 V8 Super AMG" (1991)
pattern Snöräser
6 september 2011 · 44 Inlägg

Skapade en eftersnacktråd och länkade bilder jag tog på träffen här: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=225426

tumtum
8 september 2011 · 48 Inlägg

absolut skummast va att det va en billjudsfirma som ställde ut men dom kollade då inte va man hade eller fråga , spelar som sagt ifrån det mesta..

tumtum
Volkswagen tiguan "tiggan" (2014)
FenixxLasse
8 september 2011 · 113 Inlägg

tumtum skrev:
absolut skummast va att det va en billjudsfirma som ställde ut men dom kollade då inte va man hade eller fråga , spelar som sagt ifrån det mesta..

Nja, det var vi i Street Meet North som hade utställningen, och hade tyvärr så fullt upp hela dan så dom få chanser man hade att sitta ner tog man smile
Vi är ju fortfarande i begynnelsestadiet med våran förening, så vi lär oss eftersom, sen gjorde vi så att publiken fick rösta fram vinnarna, så det kunde vi inte styra smile
Hoppas du i övrigt gillade våran tillställning, och i framtiden kommer vi ha mer att gå att titta på under dagen så det inte bara blir väntan på prisutdelning efter man tittat på alla bilar.

MVH / SMN Crew

Mercedes 190E "190 5.5 V8 Super AMG" (1991)
NMI
8 september 2011 · 1 045 Inlägg

tumtum skrev:
absolut skummast va att det va en billjudsfirma som ställde ut men dom kollade då inte va man hade eller fråga , spelar som sagt ifrån det mesta..

hej är jag som har billjuds butiken,, var och kollade i din bil lite snabbt,, men hade också lite dåligt med tid över,,
Du hade hemskt gärna fått komma in och prata också,


dock nästa gång vi drar ihop nå sånt här så ska vi försöka ha lite db mätning och liknande,,
så hoppas ni kommer igen så tar jag gärna och provlyssnar i din bil, det är alltid roligt få lyssna i olika bilar. såg du hade en del focal högtalar i instrumentbrädan om jag inte missminner mig.

Ford F250 Superduty "Diesel trucken" (2004)
BMW 740D "V8 Biturbo diesel" (2001)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang