5532
Sök

Vad är det för speciellt med denna Audi a4?

1 168 Inlägg
30 september 2011
Trådstartare
Tjena, för några dagarsen bestämde sej min bror för att köpa en lite bättre bil med starkare motor.
Jag började söka igenom alla aero modeller på blocket och ringde runtom i landet för hitta den bästa men inget som jag kunde övertyga min bror om. Därimot hittade han en mörkblå metallic Audi a4 2,8 v6 Quattro med 17" OZ fälgar och original sportstolar i skinn. Så vi åkte och kollade på den.

Till det konstiga, när vi var där och mötte säljaren pratade han i telefon. Det var en spekulant till på bilen. Inget märkligt, därimot så ringde det en direkt efter som ville komma på bilen med. Och efter några minuter så ringde det en annan och ville åka 30mil på direkten. Och så här fortsatte det i ungefär 30minuter när vi sa att vi köper bilen.

Så jag undrar, eftersom det ringde så inni h*lvete på denna bilen så måste det vara något speciellt med den?
För det ringde verkligen HELA tiden.
Har vi gjort något kap? eller hade säljaren ett par kompisar och gjorde vad som helst för att bli av med den?

Jag vet inte hur man lägger upp bilder i galleriet så jag funderar på göra en ny bil men känns konstigt när det inte är min dock..

Audi a4 2,8 v6 Quattro -97 S-line. är det de gäller :p

Mvh.

3 354 Inlägg
30 september 2011
inget speciellt allt med bilen. Impopulär motor t.o.m.
Antingen var det försäljningsknep för att hetsa eller så var det några "speciella" folk som ringde.

PS Garanterat att det ens var en S-line då det kom vid -03

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

Forummoderator
26 675 Inlägg
30 september 2011
Tror mest på försäljningsknep jag.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

1 168 Inlägg
30 september 2011
Trådstartare
Hm, för pangklappsmälltill pris tyckte jag inte att det var om man jämnför lite på blocket.

Därimot har dom inte sportstolarna osv. men ändå!

Va sa du att? kom inte S-line före -03? haha vafan. Vad finns det för olika utrustningspaket till A4? För den har sjuk väghållning tycker jag!

Du tror det? Jo kanske lutar ju mest åt det nu iaf! För det stog en o vänta på att få kolla på den efter oss så det är därför jag ändå har kvar lite tro på att den var intressant på blocket.

Forummoderator
26 675 Inlägg
30 september 2011
Väntar fortfarande på att höra vad priset egentligen var dessutom.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

3 354 Inlägg
30 september 2011
att den har "sjuk väghållning" säger inte automatiskt S-line. Dock finns det S-line sportpaket till som sagt --03 o senare.

Kan vara enkelt sportpaket bara.
Senast redigerat av Seth (30 september 2011)

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

1 168 Inlägg
30 september 2011
Trådstartare
Justja, hade skrivit ner det men redigerade om texten och glömde säga priset. Den låg ute för 20tusen.

Nä, men menade bara att den satt bra i backen. och har inte kört nån annan audi a4 förutom denna så har inget och jämnföra med! Men den är låg och go iaf. Aja! men då var det inget speciellt förutom ett säljarknep eller högt intresse bara! Tänkte om man hade råkat köpa sej en Audi S4 ist wink Nä men något värre än väntat iaf. Tack för erat intresse och svar!

Mvh Jimmy.

3 354 Inlägg
30 september 2011
hade det vart s4 hade det vart en 2,7TT

1 168 Inlägg
30 september 2011
Trådstartare
Seth skrev:
hade det vart s4 hade det vart en 2,7TT

Jag var väldigt ironisk tongue Sån hyffsad koll har jag på audi så att jag märker skillnad på en S4 och en A4! wink

3 354 Inlägg
30 september 2011
jaja tongue

Sök