Är det bara jag sol tycker det känns som Larpa klankar ner på alla andra bilvårdsfirmor?
Nu är du ju löjlig. Jag sa att det är bättre att handla av en ÅF. Hur får du det till att klanka ner på alla andra bilvårdsfirmor? Som leverantör skulle det inte va så intressant för mig att göra. Men felaktigheter och missförstånd påtalar jag gärna så folk inte ska bli felinformerade. Det är en helt annan sak än att klanka ner på nån. Om nåt är fel och man påvisar det så måste väl det hellre vara nåt bra?
Är det bara jag sol tycker det känns som Larpa klankar ner på alla andra bilvårdsfirmor?
Nu är du ju löjlig. Jag sa att det är bättre att handla av en ÅF. Hur får du det till att klanka ner på alla andra bilvårdsfirmor? Som leverantör skulle det inte va så intressant för mig att göra. Men felaktigheter och missförstånd påtalar jag gärna så folk inte ska bli felinformerade. Det är en helt annan sak än att klanka ner på nån. Om nåt är fel och man påvisar det så måste väl det hellre vara nåt bra?
Ja och när du påtalar missförstånd och felaktigheter så passar du på att klaga på någon med, det ja syftade på. Nog om det?
För folk som kollar den här tråden och inte riktigt vet ut eller in, så måste jag bifoga en länk, så man fattar vilken otrolig kunskap Larpa besitter! Jag har konsulterat honom flera ggr i telefon, och han är väldigt ödmjuk och snäll!
Är det bara jag sol tycker det känns som Larpa klankar ner på alla andra bilvårdsfirmor?
Nu är du ju löjlig. Jag sa att det är bättre att handla av en ÅF. Hur får du det till att klanka ner på alla andra bilvårdsfirmor? Som leverantör skulle det inte va så intressant för mig att göra. Men felaktigheter och missförstånd påtalar jag gärna så folk inte ska bli felinformerade. Det är en helt annan sak än att klanka ner på nån. Om nåt är fel och man påvisar det så måste väl det hellre vara nåt bra?
Ja och när du påtalar missförstånd och felaktigheter så passar du på att klaga på någon med, det ja syftade på. Nog om det?
Om nån använder en polish för reppolering och sen i nedlåtande ton anklagar mig för att sälja en döljande produkt så kan man väl tyda det som att jag klagar på den personen när jag förklarar hur fel den har.. Men visst kan jag välja att ta helkonstiga påhopp och inte lägga nån värdering i påhoppet. Och istället bara påtala sakfelen. Ska göra det hädanefter! Men det är okey om jag korrigerar felaktiga påståenden hoppas jag? Och varför påtalar du inte när Jill klagar och kommer med felaktiga påståenden? Ja just ja, hon är väl kund hos er.. nog om detta? Fridens liljor!
Nu är du ju löjlig. Jag sa att det är bättre att handla av en ÅF. Hur får du det till att klanka ner på alla andra bilvårdsfirmor? Som leverantör skulle det inte va så intressant för mig att göra. Men felaktigheter och missförstånd påtalar jag gärna så folk inte ska bli felinformerade. Det är en helt annan sak än att klanka ner på nån. Om nåt är fel och man påvisar det så måste väl det hellre vara nåt bra?
Ja och när du påtalar missförstånd och felaktigheter så passar du på att klaga på någon med, det ja syftade på. Nog om det?
Om nån använder en polish för reppolering och sen i nedlåtande ton anklagar mig för att sälja en döljande produkt så kan man väl tyda det som att jag klagar på den personen när jag förklarar hur fel den har.. Men visst kan jag välja att ta helkonstiga påhopp och inte lägga nån värdering i påhoppet. Och istället bara påtala sakfelen. Ska göra det hädanefter! Men det är okey om jag korrigerar felaktiga påståenden hoppas jag? Och varför påtalar du inte när Jill klagar och kommer med felaktiga påståenden? Ja just ja, hon är väl kund hos er.. nog om detta? Fridens liljor!
Klart du ska korrigera felaktiga påståenden, bara man gör det på rätt sätt Har tyvärr inte sett henne skriva något fel än, men ja läser inte heller alla trådar, om hon är kund hos oss vet jag ej då jag jobbar med rekonditionering och inte försäljning Ja tack, nog om detta
Nu är du ju löjlig. Jag sa att det är bättre att handla av en ÅF. Hur får du det till att klanka ner på alla andra bilvårdsfirmor? Som leverantör skulle det inte va så intressant för mig att göra. Men felaktigheter och missförstånd påtalar jag gärna så folk inte ska bli felinformerade. Det är en helt annan sak än att klanka ner på nån. Om nåt är fel och man påvisar det så måste väl det hellre vara nåt bra?
Ja och när du påtalar missförstånd och felaktigheter så passar du på att klaga på någon med, det ja syftade på. Nog om det?
Om nån använder en polish för reppolering och sen i nedlåtande ton anklagar mig för att sälja en döljande produkt så kan man väl tyda det som att jag klagar på den personen när jag förklarar hur fel den har.. Men visst kan jag välja att ta helkonstiga påhopp och inte lägga nån värdering i påhoppet. Och istället bara påtala sakfelen. Ska göra det hädanefter! Men det är okey om jag korrigerar felaktiga påståenden hoppas jag? Och varför påtalar du inte när Jill klagar och kommer med felaktiga påståenden? Ja just ja, hon är väl kund hos er.. nog om detta? Fridens liljor!
Ultra-Cut compound ... du menar att den inte ska plocka repor? Den har iaf för mycket fillers för att falla mig i smaken.
Edit. Tydligör att det självfallet är 105an jag pratar om, då jag vid tidigare tillfälle av misstag skrivit 205an...