2948
Sök

Bilbesiktning Carspect

2 046 Inlägg
1 december 2011
Nu har jag bara pörvat i malmö men de e skit balla killar som kollar bilen nogrant och bra, e jädrans nöjd!

Mattias_Vejdeland: Vet du överhuvudtaget vad dyslexi är????
Stoner_fuzz: Efter en kväll på garaget vet alla vad dyslexi är.

KHRacing
1 december 2011
770_EVOLVE skrev:
Läste folks omdömen på Rejta.se ang Carspect.
Jag hade bokat tid hos Carspect men avbokade då jag inte hade så stor lust att uppleva dom problem som väldigt många hade upplevt där .. Känns som SBP fungerar bra trots att dom kan vara lite förvirrade ibland.
Så personligen ska jag inte döma Carspect men dom har ju ett halvtaskigt omdöme på Rejta ialf, sen lite dyrare också.

Mvh

tycker du kan ta bort dit inlägg o skriva ett nytt när du har egen erfarenhet då detta är vad tråden handlade om.

Ingen himmel är så blå som min
2 981 Inlägg
1 december 2011
kannebanne skrev:
Nu har jag bara pörvat i malmö men de e skit balla killar som kollar bilen nogrant och bra, e jädrans nöjd!

Samma här. Hade lite dåligt däcktryck när jag rullade in reservbilen - vips så erbjöd sig en kille att pumpa alla fyra och kolla trycket. Hade inte hänt hos SBP iaf.
Att sen bilen fick ombes pga 0,3 - 1,3 i bromsverkan bak beror nog inte på vilket namn som stod ovanför entren. Dessutom missade dom att min reservbil är LB-reggad (bensinare) så jag kom undan med 300kr istället för 500kr som LB kostar smile (Dock inte på ombes som kostade 300kr istället för 200kr, märkligt att en personbil kostar mer att besiktiga bara för det står LB i papprena, men det är ju samma på SBP ändå)

Så, hittills är jag nöjd med Carspect, i Fosie, Malmö.
Senast redigerat av matteeee (1 december 2011)

/Mattias

2 046 Inlägg
1 december 2011
matteeee skrev:
kannebanne skrev:

Samma här. Hade lite dåligt däcktryck när jag rullade in reservbilen - vips så erbjöd sig en kille att pumpa alla fyra och kolla trycket. Hade inte hänt hos SBP iaf.
Att sen bilen fick ombes pga 0,3 - 1,3 i bromsverkan bak beror nog inte på vilket namn som stod ovanför entren. Dessutom missade dom att min reservbil är LB-reggad (bensinare) så jag kom undan med 300kr istället för 500kr som LB kostar smile (Dock inte på ombes som kostade 300kr istället för 200kr, märkligt att en personbil kostar mer att besiktiga bara för det står LB i papprena, men det är ju samma på SBP ändå)

Jag med absolut, gratis kaffe med som grädde på moset!!

Mattias_Vejdeland: Vet du överhuvudtaget vad dyslexi är????
Stoner_fuzz: Efter en kväll på garaget vet alla vad dyslexi är.

579 Inlägg
1 december 2011
Har bessat några bilar på carspect i kristianstad. Har alltid blivit trevligt bemöt och sluppit få 2:or på små saker som nån lampa smile Gratis kaffe är ett plus med smile

Hobby Fotograf
650 Inlägg
1 december 2011
Har själv besiktigat min bil i tyresö på carspect. Körde in med eftermonterad xenon och det var ingenting dom sa nåt om iallafall wink tyckte dom var riktigt trevliga och va bra att ha och göra med smile

1 231 Inlägg
1 december 2011
funkar klockrent på carspect i halmstad också , många som besiktigar där ....

plankan
1 december 2011
kannebanne skrev:
matteeee skrev:
kannebanne skrev:

Jag med absolut, gratis kaffe med som grädde på moset!!

Det får man på SBP också lol

457 Inlägg
1 december 2011
TYRESÖ

Har besiktat 3 bilar där min 525a skylinen och min nya vinterpulka volvo 244a

Bmwn fick jag 6. 2or på och det var alt jag visste om men då var även däcken bak helt slut stötdämparna helt slut och lite div och det fick jag inte nedslag på (men det var svårt att se tongue)

Min nissan gick igenom med 0. 2or lät han även provköra den en ung man runt 25 år och snacka en jävla massa bilar med han då

volvon gick igenom med 0. 2or och även där pratade jag med han sa även åt han att ta en test runda även med den för att prata en massa strunt

Tycker alltid man blir bemött bra och har inte haft några större problem med dom 3 killarna som har bessat mina bilar

Då jag ALLTID smörar in mig frågar va dom har jobbat med o pratar allmänt skit med dom smile
Senast redigerat av XL-Dempa (1 december 2011)

Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla !!!
its only illegal if you get caught!

Ubåtsingenjör
7 357 Inlägg
1 december 2011
besiktigade fassans bmw på carspect i kristianstad, super trevligt folk och 0 2or smile

193 Inlägg
1 december 2011
regbesiktigade bmwn på carspect i malmö, inga som helst problem. kom fram några killar direkt o va nyfikna på bilen osv. riktigt trevliga.

3 124 Inlägg
1 december 2011
Besiktigat på Carspect i Hässleholm ett par gånger, väldigt nöjd med service och bemötande. Suveränt med drop-in smile

Sök