7692
Sök

Vet inte vad som är fel

5 Inlägg
11 december 2011
Trådstartare
hej jag har en mitsubishi lancer 1992 1.5 som bara starta och dör gasa hjälper inte den dör en då ibland så starar med en gång och dör men ibland starat den inte alls hjälp vad är felet??

458 Inlägg
Neerd
1 596 Inlägg
11 december 2011
Jonnsard skrev:
Vem sköt jfk?

Blame it on akon big_smile

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

killercow
11 december 2011
Prova läs reglerna innan du lägger upp en tråd om du nu vill ha den kvar neutral

2§ När du startar en ny tråd
Viktigt: Skriv en korrekt formulerad rubrik som tydligt beskriver vad tråden handlar om. Trådar som inte följer rubrikanvisningarna stängs eller raderas utan förvarning. Se rubriksanvisningarna (3§ och 4§).

Ang. ditt problem så låter de som antingen den inte får soppa eller ytterst lite. läcker de nånstans eller behöver filtret bytas.
Kan vara så att den inte får luft. igentäppt luftfilter
Kan även vara fel på nått runt tändningen.

Kan bero på många saker. så de är bara börja riva runt. ett tips är ju å börja med dom billga sakerna. kontrollera en sak i taget

1 321 Inlägg
11 december 2011
volvo745raggan skrev:
hej jag har en mitsubishi lancer 1992 1.5 som bara starta och dör gasa hjälper inte den dör en då ibland så starar med en gång och dör men ibland starat den inte alls hjälp vad är felet??

Va?

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=205313
Projekt! Renovering/Dieselkonvertering Volvo 244.

...has left the building...
4 474 Inlägg
11 december 2011
Jag tror att felet är att den är trasig...

Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure

5 Inlägg
11 december 2011
Trådstartare
sorry jag här helt ny här vet inte så mycket om sidan det var en kompis som hjälpte mig men tack för all hjälp

Sök