3844
Sök

Ovanliga bilar!

hater
656 Inlägg
7 februari 2007
Trådstartare
Tjollehopp!

Jag undrar vilka bilmärken och modeller som är ovanliga i Sverige, alltså som det inte finns så många av, som man inte ser så ofta på vägarna och som folk inte köper så många av. Nu menar jag inte Porsche, Lamborghini eller Koeningsegg, utan bilar som en vanlig Svensson har råd o köpa.

Jag kan ta ett exempel. Jag har bara sett ett fåtal Ford Mondeo ST220. Jag undrar bara om det finns fler bilar som folk inte köper så mkt men som är bra och kostar inte skjortan?

ha d nice!

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...

265 Inlägg
7 februari 2007
min bill.. Ford Thunderbird SC (jubileums modell) bara 2 st i hela sverige.. varav bara min som e reggad å dessutom moddad. smile

"Så länge min chef låtsas att jag har mycket lön, låtsas jag att jag har mycket arbete."

hater
656 Inlägg
7 februari 2007
Trådstartare
allvar?, ja där ser man.. hörde från Elvan(jap_power_) att d inte finns någon i hela sverige som äger en Civic EK7a.. rätt fråckt om man skulel inhandla en sån... tongue

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...

Fartglad
336 Inlägg
7 februari 2007
Rover och MG är väl inte så vanliga... smile
Senast redigerat av TobLju (7 februari 2007)

Power without Quattro is useless!

hater
656 Inlägg
7 februari 2007
Trådstartare
aa rover har jag sett rätt många av.. men inte MG..

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
7 februari 2007
Ovanliga modeller som vanlig svensson har råd me! (gjorde en lista förra veckan)

*legend
*prelude
*sonata
*XG
*Camry
*Mr2
*rav4
*ignis
*SX4
*leone
*legacy
*SVX
*Outback
*Superb
*75
*ti
*fiero
*180zx
*maxima
*silvia
*sigma
*mx-3 v6
*mx-6
*xedos
*Ls 400
*Magentis
*Opirus
*Probe
*puma
*Fiat coupe
*punto (vissa sport modeller)
*stilo (vissa med snygg bak)
*saxo 1.6 vts
*neon (vissa sportmodeller)
*Vision
*146
*155
*156
*164
*75
*gtv

Bmw osv..

hater
656 Inlägg
8 februari 2007
Trådstartare
haha god dammit

DRIVER @ HWR.se
621 Inlägg
8 februari 2007
Om de är sommarbilar vi pratar finns det ju rätt mycke
jänkare som prismässigt går att jämnföra med lisan ovan.

Dessutom är de ju kul när bilen säger
Brum brum istället för att "vissla och nysa".

- V8 - 4 ever . . .

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
8 februari 2007
jimmy1977 skrev:
Om de är sommarbilar vi pratar finns det ju rätt mycke
jänkare som prismässigt går att jämnföra med lisan ovan.

Dessutom är de ju kul när bilen säger
Brum brum istället för att "vissla och nysa".

Varför välja? Det är lika kul med  muller, brum  som med vrrrr, ptsch, men på olika sätt... smile
// Ellen

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

Sök