Köp råd porsche..

Journeyman2
15 augusti 2011 · 373 Inlägg

p12!
man kan nog finna en 993:a runt den summan.Fast klart de som säljer önskar få mera oftast är de så..

''Hugin-Hachiko''
p12
15 augusti 2011 · 551 Inlägg

Journeyman2 skrev:
p12!
man kan nog finna en 993:a runt den summan.Fast klart de som säljer önskar få mera oftast är de så..

ja klart man kan hitta en 993 för de pengarna, men de billigast jag hittade var på 260 000, och de var inte i toppskick. det jag menar är att du kanske borde leta efter en fin 964 än en 993 i med lite sämre skick, tveksam bakrund, många ägare osv.

Haters gonna hate.
Journeyman2
20 augusti 2011 · 373 Inlägg

Finns ju så många olika p-e modeller! 964:an faller nog mig mest i smaken kanske,kanske en cab?
Nä det är inte mycket slantar 'när man  kollar in' dessa bilar men kollat runt 993 996 dessa två borde man kunna finna men då med ngra flera ägare;) kanske inga i super skick men i fint bruks skick!

Handen på hjärtat så vet jag inte vilken modell jag älskar/Alla är ju härliga sportbilar hmm!!!

Ska nog ta mig en tur och kolla in på ngt porsche center på lördag:) om en vanlig dödlig får komma in=)

Glömde då är jag upptagen med annat:rolleyes:

Senast redigerat av Journeyman2 (20 augusti 2011)

''Hugin-Hachiko''
bbellman Retarded or just Overjoyed
13 september 2011 · 353 Inlägg

Du har inte kollat något på Porsche 944 turbo? Otroligt underskattad porsche. Kanske inte den vackraste men går otroligt fint ändå, speciellt från 89-91 när den fick 250hk maskinen.

Skoda Superb "Laurin Klement" (2018)
Wanted_86
5 januari 2012 · 48 Inlägg

Har haft min ett tag och blev helt såld:)

Mycket skön bil som är väldigt problemfri. Köpt även en till som jag ska bygga på smile

996 är mest Porsche du får för pengarna. Och billigare än så blir en 996 inte. Från å med nu kommer de bara gå upp i värde:)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang