Eftersnack: Kungens Kurva

dbmike
21 december 2011 · 591 Inlägg

Kanske tittar förbi på fredag

DB-Jägarn
Volvo v40 2.0 Turbo "projekt 2016" (2000)
shidapu Herr
21 december 2011 · 851 Inlägg

Det är varierande för min del. om det är mycket spelande så är den på. men blir det mera skit snack så blir den av, och sterion av...

Men spelar jag mer än lite så gärna på slagen.. och ska man dema lite mera så då är det ett krav för min del..
Batteri under huven ? nu förstår jag inte.. bmw har batterierna bak för bättre vikt fördelning ;-)
hehe eller så är det bättre att ha dom nära förbrukarna för att minska förlusten i kablar... mm

och så sitter orginal platsen bak på E39an ... ;-)

Smithy skrev:

shidapu skrev:
Massa skit snack, drömmade om planer man vill och ska göra.

Sladdande på snön, och ja... sedan brukar i alla fall dra mig till kudden.

Men det är trevöigt. även om jag gärna ser att man snackar lite mera skit under lit elängre tid

Smithy skrev:
Så, vad brukar egentligen hända på de här små evenemangen då? roll

Var ungefär det jag trodde, låter kul, inget sladdande för mig dock med min FWD... wink
Får jag fråga angående din enorma ljudanläggning, brukar du ha på den med motorn av och hur länge kan du i så fall spela? Slits batteriet åt ett håll utan att laddas då eller, för det där batteriet du hade i dina album såg inte ut att få plats under huven. wink

Najs anläggning!

Det är ni som är konstiga, det är jag som är normal.
150,7db @ 42hz BMW E39T med 5 säten
Spordas av: [Min plånbok]
Byggd av: [Mina händer]
Smithy Vägpilot
21 december 2011 · 93 Inlägg

shidapu skrev:
Det är varierande för min del. om det är mycket spelande så är den på. men blir det mera skit snack så blir den av, och sterion av...

Men spelar jag mer än lite så gärna på slagen.. och ska man dema lite mera så då är det ett krav för min del..
Batteri under huven ? nu förstår jag inte.. bmw har batterierna bak för bättre vikt fördelning ;-)
hehe eller så är det bättre att ha dom nära förbrukarna för att minska förlusten i kablar... mm

och så sitter orginal platsen bak på E39an ... ;-)

Smithy skrev:

shidapu skrev:
Massa skit snack, drömmade om planer man vill och ska göra.

Sladdande på snön, och ja... sedan brukar i alla fall dra mig till kudden.

Men det är trevöigt. även om jag gärna ser att man snackar lite mera skit under lit elängre tid


Var ungefär det jag trodde, låter kul, inget sladdande för mig dock med min FWD... wink
Får jag fråga angående din enorma ljudanläggning, brukar du ha på den med motorn av och hur länge kan du i så fall spela? Slits batteriet åt ett håll utan att laddas då eller, för det där batteriet du hade i dina album såg inte ut att få plats under huven. wink

Najs anläggning!

Oki! Tänkte bara om det finns någon bra metod för att spela upp låtar med motorn avstängd utan att köra slut på batteriet, men antar att det enda alternativa är en generator av något slag... wink

9-3 Driver
shidapu Herr
21 december 2011 · 851 Inlägg

C-teck laddare / nät ström. om man ska spela mer än lite..

Stegen drar ju en del ström, så man måste tillföra ström med.. anars brinner skiten upp och man har ingen ström att starta bilen med.


Smithy skrev:

shidapu skrev:
Det är varierande för min del. om det är mycket spelande så är den på. men blir det mera skit snack så blir den av, och sterion av...

Men spelar jag mer än lite så gärna på slagen.. och ska man dema lite mera så då är det ett krav för min del..
Batteri under huven ? nu förstår jag inte.. bmw har batterierna bak för bättre vikt fördelning ;-)
hehe eller så är det bättre att ha dom nära förbrukarna för att minska förlusten i kablar... mm

och så sitter orginal platsen bak på E39an ... ;-)

Smithy skrev:

Var ungefär det jag trodde, låter kul, inget sladdande för mig dock med min FWD... wink
Får jag fråga angående din enorma ljudanläggning, brukar du ha på den med motorn av och hur länge kan du i så fall spela? Slits batteriet åt ett håll utan att laddas då eller, för det där batteriet du hade i dina album såg inte ut att få plats under huven. wink

Najs anläggning!

Oki! Tänkte bara om det finns någon bra metod för att spela upp låtar med motorn avstängd utan att köra slut på batteriet, men antar att det enda alternativa är en generator av något slag... wink

Det är ni som är konstiga, det är jag som är normal.
150,7db @ 42hz BMW E39T med 5 säten
Spordas av: [Min plånbok]
Byggd av: [Mina händer]
Spiike
22 december 2011 · 1 196 Inlägg

shidapu skrev:
Det var en kille med en Röd Polo som jag stod och pratade med han handde en DD 2512a. som han var missnöjd med att han inte spelade sönder...

Skulle vilja komma i kontakt med honom...

Haha jag är absolut inte missnöjd över den, hade jag varit det så skulle jag inte åka och hämta en till efter jobbet idag wink

Robino
23 december 2011 · 241 Inlägg

För dåligt väder för mig. sad

ferr
4 januari 2012 · 75 Inlägg

Tjena alla glada!
När blir nästa träff i kungenskurva?

BMW 328i "Black Pearl" (1996)
Lowpass
5 januari 2012 · 1 224 Inlägg

Så fort riktig snö och halka kommer smile

Skriv gärna i denna tråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=234229

i-vtec Do you?
Galnt
5 januari 2012 · 353 Inlägg

Lowpass skrev:
Så fort riktig snö och halka kommer smile

Skriv gärna i denna tråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=234229

HALKA KOMMER IKVÄLL! wink

Lowpass
5 januari 2012 · 1 224 Inlägg

Galnt skrev:

Lowpass skrev:
Så fort riktig snö och halka kommer smile

Skriv gärna i denna tråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=234229

HALKA KOMMER IKVÄLL! wink

lägger upp för idag då smile

i-vtec Do you?
Kuffe Audi:ot
5 januari 2012 · 183 Inlägg

Jag ska dit ikväll. Är nog säkerligen en del till. Ses där! smile

Aerodynamics is for those who cannot manufacture good engines.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang