Polaren krockade min bil

Nybergrobin
8 januari 2012 · 2 383 Inlägg

Vettemannen skrev:

Nybergrobin skrev:

Vettemannen skrev:
Bara en enkel fråga: Varför har man bara trafikförsäkring??????

/Benny

Personligen har jag inte råd att betala helförsäkring på en audi a4 1.8t som 19 år och student.  Kommer inte riktigt ihåg vad försäkringspremien ligger på nu men den är snuskigt dyr eftersom jag är ungdom och har en "snabb bil".

Tråkigt för trådskaparen att det blev som det blev hmm  Jag hoppas verkligen det löser sig för dig

Jag tycker inte du ska ha en sån dyr bil om du inte har råd att försäkra den. Vad händer om du kvaddar den? Inte ett öre i ersättning...eller?

/Benny

Köpte den för 8000kr tongue 22000 mil och nyrenoverad framvagn så jag tycker det var väldigt billigt.

Trygg hansa vill ha 16 912 kr  per år om jag ska ha helförsäkring

Senast redigerat av Nybergrobin (8 januari 2012)

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
8 januari 2012 · 14 077 Inlägg

Nybergrobin skrev:

Vettemannen skrev:

Nybergrobin skrev:
Personligen har jag inte råd att betala helförsäkring på en audi a4 1.8t som 19 år och student.  Kommer inte riktigt ihåg vad försäkringspremien ligger på nu men den är snuskigt dyr eftersom jag är ungdom och har en "snabb bil".

Tråkigt för trådskaparen att det blev som det blev hmm  Jag hoppas verkligen det löser sig för dig

Jag tycker inte du ska ha en sån dyr bil om du inte har råd att försäkra den. Vad händer om du kvaddar den? Inte ett öre i ersättning...eller?

/Benny

Köpte den för 8000kr tongue 22000 mil och nyrenoverad framvagn så jag tycker det var väldigt billigt.

Trygg hansa vill ha 16 912 kr  per år om jag ska ha helförsäkring

Ja, det var fan i mej mycket pengar. Trodde att den Audin var mycket dyrare!

/Benny

Senast redigerat av Vettemannen (8 januari 2012)

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Hellectric Trött
8 januari 2012 · 267 Inlägg

Hade en kompis krockat min bil, oavsett värde, och sen hållit på så där så hade jag sagt att jag skulle betala kalaset själv och att han inte behövde höra av sig mer. Värderar man vänskapen i pengar så är det inte värt besväret.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang