5595
Sök

Monteringsram dubbel DIN Saab 900ng

16 197 Inlägg
15 januari 2012
mikael_86 skrev:
ja du tycker det ja..... LÅT FOLK GÖRA HUR DOM VILL LIKSOM!!!!! alla gör vi olika.... skit samma nu hur han gör det lr hur kungen gör det lr du lr ja gör det alla gör vi olika.... DEAL WITH IT...

jo du får klippa hur mycke du vill i DIN bil men man ska inte rekomendera folk att klippa i deras egna bilar när de FINNS kontakter som passar..  å tycker man 300kr e mycke så ska man inte ens fundera på att byta stereo i bilen.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

409 Inlägg
15 januari 2012
evilaudio skrev:
å tycker man 300kr e mycke så ska man inte ens fundera på att byta stereo i bilen.

^ Exakt.

Har du inte råd med en ISO kontakt för 300 kronor så kanske du ska prioritera andra grejjer än ditt billjud? Finns ingen som helst mening att förstöra kablage när det finns så pass billiga lösningar som är plug-and-play.

8 914 Inlägg
15 januari 2012
Försök att hjälpa TS i stället för att ta era privata meningsskiljaktigheter i tråden, ta dessa via PM i stället.

Mvh
Hamilton

Fotograf på Tierp iDag

16 197 Inlägg
15 januari 2012
Hamilton skrev:
Försök att hjälpa TS i stället för att ta era privata meningsskiljaktigheter i tråden, ta dessa via PM i stället.

Mvh
Hamilton

jag hjälpte han på ett seriöst vis genom att länka till vad han behövde till bilen..   å va som hände sen har du ju sett.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Stockholm Streetrace Crew
160 Inlägg
15 januari 2012
Har snabb skummat igenom den här tråden och kom fram till en sak:

Trådskaparen ställer en fråga och vill ha hjälp och råd med sin stereo. Folk kommer med förslag om hur han ska gå till väga för att på enklast och bästa sätt lösa problemet. Men TS är inte nöjd med svaren han får och börjar ifrågasätta tillvägagångssättet. Vad är de då för mening att ställa en fråga om man ska ifråga sätta svaren, väntar man på att man ska få de svaret man vill ha för att bli nöjd?

658 Inlägg
15 januari 2012
Trådstartare
Boyakacsha skrev:
evilaudio skrev:
å tycker man 300kr e mycke så ska man inte ens fundera på att byta stereo i bilen.

^ Exakt.

Har du inte råd med en ISO kontakt för 300 kronor så kanske du ska prioritera andra grejjer än ditt billjud? Finns ingen som helst mening att förstöra kablage när det finns så pass billiga lösningar som är plug-and-play.

Iso kontakten med 16 pin kontakt i andra änden passande min JVC kosstade bara 20:- på Ebay  wink Men monteringsramar e lika dyr där som hemma här. Men jag skall strunta i monteringsramen o köra med min stereo sen dit med ett fack bara ovanför....

658 Inlägg
15 januari 2012
Trådstartare
Futopia skrev:

Trådskaparen ställer en fråga och vill ha hjälp och råd med sin stereo. Folk kommer med förslag om hur han ska gå till väga för att på enklast och bästa sätt lösa problemet. Men TS är inte nöjd med svaren han får och börjar ifrågasätta tillvägagångssättet. Vad är de då för mening att ställa en fråga om man ska ifråga sätta svaren, väntar man på att man ska få de svaret man vill ha för att bli nöjd?

Jag har inte ifrågasatt nån här, bara undrar lite olika saker, blev lite mycket hit o dit bara. Tror att ibland blir det missförstånd men jag har då inte ifrågasatt direkt så tycker jag. Eller hur menar du liksom?

Stockholm Streetrace Crew
160 Inlägg
15 januari 2012
Fear38 skrev:
Futopia skrev:

Jag har inte ifrågasatt nån här, bara undrar lite olika saker, blev lite mycket hit o dit bara. Tror att ibland blir det missförstånd men jag har då inte ifrågasatt direkt så tycker jag. Eller hur menar du liksom?

Snabblästa som sagt bara igenom tråden, syftade på diskutionen om iso kontakten och klippa kablage...

Sök