7280
Sök

Varför e sverige ett så tråkigt depremerande land ...folk e som robotar

Avstängd
50 Inlägg
14 februari 2007
Trådstartare

2 014 Inlägg
14 februari 2007
Hmm... Utveckla lite kanske?

Själv tycker jag Sverige är tråkigt och deprimerande främst eftersom vintersäsongen är för lång i förhållande till sommarsäsongen, men det kanske var lite OT med tanke på din rubrik...
Senast redigerat av Alecci (14 februari 2007)

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

873 Inlägg
14 februari 2007
Jo det kan jag skriva under på.

Allting blir på något sätt värre på grund av mörkret.

Sommarhalvåret går allt mycket lättare och bättre, vad det än är.

Och eftersom vinterhalvåret är så långt känns den tiden ifrån sommaren som ett helt annat liv, avlägset på något sätt....

Don't get mad, get even.

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
14 februari 2007
Varför tror ni jag åker jänkare? Jag vill ju påskynda den globala uppvärmningen! Är så förbannat kallt i det här landet, skulle inte skada med ett par extragrader. wink

873 Inlägg
14 februari 2007
FL3JM skrev:
Varför tror ni jag åker jänkare? Jag vill ju påskynda den globala uppvärmningen! Är så förbannat kallt i det här landet, skulle inte skada med ett par extragrader. wink

Nä det hade inte skadat.

Förändrar dock inte att dagarna är förbannat korta och att det blir mörkt redan innan man hinner komma hem under vinterhalvåret.

Fast klart, hade det varit 10 grader varmare överlag under vintern hade mörkret inte gjort lika mycket...

Don't get mad, get even.

Sleeper
3 084 Inlägg
14 februari 2007
tror jag sagt det en gång tidigare på forumet men sverige går mot ljusare tider och enligt forskare så kommer sverige att vara som franska rivieran (som i sin tur kommer vara öken) om 50 år.... passar ju bra när man går i pension =P

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

252 Inlägg
14 februari 2007
Åk till england och ställ er på fabrik får ni se hur mycket snygga brudar det finns...
Sveriges personbilsfabriker med underleverantörer är bättre än krogen...

//Janne

jopp
145 Inlägg
14 februari 2007
ja det e konstigt.. vi bara tar å tar å tar skit å ännu mera skit... undrar när det kokar över om det nånsin kommer göra det?   för som ordspråket säger "En svensk tiger"...
Senast redigerat av Sleepy_One (14 februari 2007)

jomenvisst

874 Inlägg
14 februari 2007
Jo, men alla e så negativa jämt. Fattar inte varför. Sverige e ett gött land, med många medborgerliga rättigheter som inte finns nån annanstans. Visst vi har rätt mycket tråkigt väder. Men vad sjutton. Vi bor ju här, Sluta klaga. Försök se livet från den ljusa sidan istället... livet blir litet bättre då än om man går runt och surar hela tiden...

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

9 108 Inlägg
14 februari 2007
RouziMotorsport skrev:
sverige har en fin natur med mååånga fina tjejer big_smile
tänk va lite värme kan göra med det här landet big_smile hähähähä

Håller med wink

684 Inlägg
14 februari 2007
MilleN skrev:
RouziMotorsport skrev:
sverige har en fin natur med mååånga fina tjejer big_smile
tänk va lite värme kan göra med det här landet big_smile hähähähä

Håller med wink

VÄRY NÄJZ :p

Live the dream
358 Inlägg
14 februari 2007
Emma_Blond skrev:

Är vi det igentligen?
Jag reser en hel del (läs en jävla massa)
Och i de länder jag har vart i så har folket där en helt annan uppfattning om svenskar.
Den är att vi verkar vara tråkiga när vi är hemma, men hornen växer ut så fort vi kommer bort...

I want to die in my sleep like my grandfather..
Not screaming and yelling like the passengers in his car....
"DeLorean DMC-12 -82 Vin#10429"
Min bil underhålls här!!

562 Inlägg
14 februari 2007
rår ju helt på vilket folk man är med.. om man e med typ med poppare å fjortisar då blir man lika deprimerade som dom e men om du tex börjar umgås med fotbolls supotrar, firma lr något då kan du ge dig fan på att du får ett par glada männniskorrunt dig plus ett roligt liv..

och varför vi är "tråkiga å depprimerade" i allmänhet så tror jag att det är för att vi har det för bra så vi klagar på allt osv osv..

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!

524 Inlägg
14 februari 2007
Janne skrev:
Åk till england och ställ er på fabrik får ni se hur mycket snygga brudar det finns...

Va i London förra veckan, dock ej på en fabrik men faaan va snygga brudar de fanns där eller. Sjukt mycket snyggare, mer stil och klass på dom. Alla var grymt trevliga osv. Sen kommer man hem till sketna, tråkiga Sverige med alla wannabees......

874 Inlägg
14 februari 2007
GrebyAxel skrev:
Janne skrev:

Va i London förra veckan, dock ej på en fabrik men faaan va snygga brudar de fanns där eller. Sjukt mycket snyggare, mer stil och klass på dom. Alla var grymt trevliga osv. Sen kommer man hem till sketna, tråkiga Sverige med alla wannabees......

Nja, har också varit i England några gånger, Och visst det finns fina tjejer där precis som det finns fina tjejer överallt. Men våra Svenska Flikkor, de är nog ett snäpp vassare ändå (generellt sett). Sen kan man ju definera vad en wannabe är på flera sätt.

Det där med trevligheten, Engelsmän/kvinnor kan nog vara rätt griniga de med tongue. Men man är ju oftast trevlig mot turister och folk man träffar första gången, eller?

förövrigt är England sketnare än Sverige, alla byggnader är ju Grå/Svarta efter århundraden av den Engelska industrins Kol Beroende.

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Sök