Hej allihopa!
Det är såhär att Bmw M3 har varit min drömbil sen jag var 15 år gammal, nu 7 år senare har jag ekonomin till att köpa en, cabriolet dessutom vill jag ha..
Och då jag är oerfaren med bilar och köpa och allt sån här, så tänkte jag fråga om det finns någon vänlig själ här inne som kan hjälpa mig med det.. Mina frågor blir då:
Ska man importera en från Tyskland?
Och hur funkar det isåfall?
Om inte, hur ska man gå tillväga, detta är ändå en fin bil som folk leker med, inte vill man köpa en som kommer krascha när som.. Ska man ta en titt på den, och sen fråga om man kan åka till nån BMW verkstad så dom kan kolla upp?
Årsmodell siktar jag på en -04, men hittar dock inga! Så jag vet inte var man ska leta.. Blocket har knappt några,
Jag har så många frågor som jag tänkte på igår, men just nu står de still i huvudet, så jag vet absolut inte vad jag ska fråga mer..
Bara att jag vet jag vill ha denna jävla bilen till sommaren

Negativa kommentarer kan ni spara för er själva, en gång i tiden var ni i samma sits som mig.
EDIT: 2 nya frågor
Är det nån skillnad på körupplevelsen med Manuell växling och Automat?
Vilken försäkringsbolag ska man använda sig av? Jag kommer ju köpa mig en Cabriolet, så den kommer ju absolut inte köras efter september månad.. Kommer säkert köras Mars-September vilket blir ett halvår bara..
Ställer man av den så undrar jag om man fortfarande betalar försäkring? Och om det blir samma pris då?