Sitter i typ samma sits som dig

Har en golf iv tdi som jag grävt ner åtskilliga 10tusen lappar i senaste åren... för typ 2 år sen när jag hade haft den på verkstad för 15k sa jag till mig själv att nu är den så hel ren och välservad att nu kommer den ju gå i fleeeera år till utan problem, så den kommer vara så billig att äga så jag kan inte sälja...
Ett år senare och 10k fattigare så tänker jag, nä nu har jag ju lagt ner nästan lika mycket pengar på den som jag skulle få om jag säljer den. Den blev kvar.
Denna vinter började så där, service och lite småfix 5k, bes och reparationer för att klara den -5k. Sen här om veckan så sken solen och jag tänkte "ÄNTLIGTEN nu kommer m3an fram snart och golfen ska fan inte kosta en krona till... går ner till bilen... den startar inte... 4500 kostade det...
Så jag kan konstatera att för 2 år sen ansåg jag att jag hade lagt ner så mycket pengar på min bil att den alltid skulle hålla, sen tyckte jag att jag lagt ner för mycket för att kunna sälja den och vara nöjd med det jag fick betalt... ungefär så känner jag nu också. Men det är nästan så jag känner på mig att även nästa vinter kommer kosta 10-15k...
SÅ SÄLJ FÖR FAN!

jag behåller dock min då jag bestämt mig för att begravas med den...